Hur blir du påverkad av alkohol?

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date

Alkoholen påverkar dig på följande sätt:

• Antal röstningar
    0
Sen har vi ju ofta högklackat när man ska ut på krogen å dricka...å när fyllan rinner ner i benen...så har ni nog om inte annat sett resultatet??!
De är nog de svåraste....att knata runt på spikar å bara känna att benen går åt varsitt håll...hur man än försöker samla in dem...de krävs grym fokusering för att kunna ens ta ett steg framåt...

Värdigt. :D

Förklara gärna varför ni envisas med att ha högklackat. Jag tror inte många män bryr sig om vad ni har på fötterna. Jag gör det inte. De facto ser jag hellre att kvinnor inte bär högklackat. Det blir väldigt tramsigt när man går från krogen med kvinnan i hand och hon ska stappla, gå långsamt, samt vill undvika alla underlag som inte är plan asfalt. :5sure

Förklara gärna varför ni envisas med att ha högklackat. Jag tror inte många män bryr sig om vad ni har på fötterna. Jag gör det inte. De facto ser jag hellre att kvinnor inte bär högklackat. Det blir väldigt tramsigt när man går från krogen med kvinnan i hand och hon ska stappla, gå långsamt, samt vill undvika alla underlag som inte är plan asfalt. :5sure

Hmm...de e ju en hemlighet mellan oss tjejer!!:D
Skämt o sido...jag kan ju bara svara för mig själv...och jag är 163 lång... vilket gör att om man sätter på sig högklackade stövlar...vilket jag ofta har när jag ska ut på krogen...så blir jag åtminstone 10 cm längre...de e rätt mkt de du...
Sen bär man upp ett par jävligt tajta jeans bättre på de sättet...
Fåfäng? Japp! :D
MEN de har nog inte med att göra om man är tjej eller kille...jag tror fågänga har med personlighet å göra!

Å du...ta tag om hennes midja nästa gång istället...så får du ett fasta grepp än om du bara håller henne i handen!!:banana

Om jag ska kunna vara med en "ful tjej" så måste jag dricka så pass mkt att baksmällan håller i sig långt in på kvällen dagen efter..:gnissla

Du ska vara glad att du inte är bakfull två dygn efter ett kalas som jag då, då hade du väl satt på en häst om du fått läge.

Det måste dessutom vara lättraggat i dina trakter, när man var runt 16 själv så raggade man på allt mellan 15 och döden utan utdelning...

Last edited:
AnkieW skrev:
Skämt o sido...jag kan ju bara svara för mig själv...och jag är 163 lång... vilket gör att om man sätter på sig högklackade stövlar...vilket jag ofta har när jag ska ut på krogen...så blir jag åtminstone 10 cm längre...de e rätt mkt de du...

Det är något jag hört förr som förklaring.
Men en fråga på det:

Är det något att sträva efter, då? Att vara tillfälligt längre, menar jag. Vad finns det för fördelar med det? Skulle ni ha bättre chans med killarna?(vilket är helt överflödigt, ni har ändå så hög chans att det snarare är garanti)
Ni är ju ändå tillbaka på samma längd när ni tagit av er skorna. :va

Högklackat är jävulskt bra. Det är faktiskt så bra, att alla andra typer av skor på damer är dåligt. Så bra är det.

Men en fråga på det:

Är det något att sträva efter, då? Att vara tillfälligt längre, menar jag. Vad finns det för fördelar med det? Skulle ni ha bättre chans med killarna?(vilket är helt överflödigt, ni har ändå så hög chans att det snarare är garanti)

Ahme...sno inte vår tilltro nu till att vi blir fan så mkt snyggare i högklackat!!:D
Såhär är de...om man är så pass kort som jag är...så ser man fan ingenting på krogen...om man inte har högklackat...nu ser jag åtminstone de flesta killar i ögonhöjd...
Sen är de en känsla...att man känner sig mer elegant...fräsch...sexigare... så är de bara...
Jag tror många killar uppskattar (även om du inte håller med) en tjej i högklackat!
Till vardags går jag ofta i slitna jeans...sandaler eller gympaskor...å på jobbet emellanåt får jag åla mig i kostym osv...
Men när man väl ska ut på krogen...då är de ju kul å få klä upp sig...göra sig lite extra fräsch...å på med högklackat...
Självförtroendet (i alla fall för mig som är kort)...sitter lite i stövlarna!:D

Högklackat är jävulskt bra. Det är faktiskt så bra, att alla andra typer av skor på damer är dåligt. Så bra är det.

Haha...lite av de jag skrev då...att dom flesta killar uppskattar nog en tjej i högklackat...
1. urringad topp
2. tajta stuprörs jeans
3. högklackade stövlar
4. kort tjat skinnjacka
5. gärna blont långt hår

Låter som nåt för dig va?!:D

Last edited:
Konkreta argument. :fakta
Jo men visst!

Ahme...sno inte vår tilltro nu till att vi blir fan så mkt snyggare i högklackat!!:D
Såhär är de...om man är så pass kort som jag är...så ser man fan ingenting på krogen...om man inte har högklackat...nu ser jag åtminstone de flesta killar i ögonhöjd...
Sen är de en känsla...att man känner sig mer elegant...fräsch...sexigare... så är de bara...
Jag tror många killar uppskattar (även om du inte håller med) en tjej i högklackat!
SÅJA!

Men det skall också påpekas att fula, feta och äckliga människor bara blir fulare, fetare och äckligare i högklackat. Gäller för båda könen.

Haha...lite av de jag skrev då...att dom flesta killar uppskattar nog en tjej i högklackat...
1. urringad topp
2. tajta stuprörs jeans
3. högklackade stövlar
4. kort tjat skinnjacka
5. gärna blont långt hår

Låter som nåt för dig va?!:D
Nej, det låter som något som tåg pendeltåget från Haninge. Eller Märsta.

Mila Kunis är något för mig. Hon tog pendeltåget från Ukraina.

mila-kunis-image.jpg

Blondiner är inte ok. Har du sett min avatar?:va :fakta

Last edited:
Jo men visst!

SÅJA!

Men det skall också påpekas att fula, feta och äckliga människor bara blir fulare, fetare och äckligare i högklackat. Gäller för båda könen.

Nej, det låter som något som tåg pendeltåget från Haninge. Eller Märsta.

Mila Kunis är något för mig. Hon tog pendeltåget från Ukraina.

mila-kunis-image.jpg

Blondiner är inte ok. :fakta

Jag håller med om att tjocka människor får anpassa sina kläder kanske lite mer än vad vi smala gör. Men de handlar ju inte bara om skor/stövlar utan allt.

Å japp...du har så rätt...visst bor jag i Märsta!:banana

Jag håller med om att tjocka människor får anpassa sina kläder kanske lite mer än vad vi smala gör. Men de handlar ju inte bara om skor/stövlar utan allt.

Å japp...du har så rätt...visst bor jag i Märsta!:banana
Feta människor skall träna, enbart. Först efter det borde de bekymra sig över att vistas på stan. När det kommer till den frågan är jag lika rabiat som påven.

Det är klart att du gör det, ni är inte alls så subtila som ni kanske tror. Jag ser pendeltågsmänniskorna innan de ens har kommit runt hörnet.

Feta människor skall träna, enbart. Först efter det borde de bekymra sig över att vistas på stan. När det kommer till den frågan är jag lika rabiat som påven.

Det är klart att du gör det, ni är inte alls så subtila som ni kanske tror. Jag ser pendeltågsmänniskorna innan de ens har kommit runt hörnet.

Nu är du lite väl grov! :va

Nu skrev jag ju inte att jag åker in till stan...utan jag skrev att jag bor i Märsta...så mig lär du inte se varken runt hörnet eller innan!
Sen bodde jag i stan...innan jag flyttade ut för ett år sen...

Nu är du lite väl grov! :va

Nu skrev jag ju inte att jag åker in till stan...utan jag skrev att jag bor i Märsta...så mig lär du inte se varken runt hörnet eller innan!
Sen bodde jag i stan...innan jag flyttade ut för ett år sen...
Det är inget personligt, det är bara en sorts allmän aversion..

Last edited:

Det här inlägget summerar en hörnsten i mitt manifest jag kommer forcera på allmänheten när jag blivit diktator. :fakta

Det är inget personligt, det är bara en sorts allmän aversion.

Å de spelar ingen roll..vi är alla olika å man bör välja sina ord kanske lite...av hänsyn...de finns nåt som heter ödmjukhet!:tummenupp
Jag har aldrig varit ens i närheten å vara fet eller tjock i hela mitt liv... men självklart har jag vänner som är...och dom respekterar mig för att jag ser ut som en anorexia patient...fast jag inte är de...å jag dem fast dom är överviktiga...:)

Var man bor...eller var man jobbar...eller var fan man slår ner sin kropp för vila...har nog ingen betydelse...de e samma skit i hela länet...jag har utforskat några städer inom gränserna här...:brinnerup

Å de spelar ingen roll..vi är alla olika å man bör välja sina ord kanske lite...av hänsyn...de finns nåt som heter ödmjukhet!:tummenupp
Jag har aldrig varit ens i närheten å vara fet eller tjock i hela mitt liv... men självklart har jag vänner som är...och dom respekterar mig för att jag ser ut som en anorexia patient...fast jag inte är de...å jag dem fast dom är överviktiga...:)

Var man bor...eller var man jobbar...eller var fan man slår ner sin kropp för vila...har nog ingen betydelse...de e samma skit i hela länet...jag har utforskat några städer inom gränserna här...:brinnerup
Ödmjukhet är inte min devis, jag förhåller mig till social artighet, dock inte i samma utsträckning på det här forumet, som i livet i helhet.

Du kan väl starta en ny tråd om feta människor, det finns så mycket att säga och det känns som om att den här tråden är i rejäl svajning.

Men visst är det som du säger, samma skit, dock finns det några oaser, bland annat här, i min soffa. Här är det bara min skit.

Men en fråga på det:

Exakt! Min dröm är att jag skulle vara 10cm längre så jag skulle petas över 190cm strecket.

Inte går jag med platådojjor/klackeskor för det? :va

Jag med!

Finner flertalet fördelar med det.
Exempelvis:

1. Det är godare.
2. Det är stiligare.
3. Baksmällan blir dels mindre och dels lättare att undvika medelst kurer.
4. Man slipper pissa som en älg var tionde minut.
5. Man slipper bli mätt.
6. Tjejerna vill inte smaka. Det är "så starkt".

Black Russian är en återkommande favorit. :tummenupp

Edit: Tjejerna stavas inte "Tejerna" :gnissla

Dricker BARA svarta ryssar på krogen!en fet isbit...inget krossat.

Mkt gott....gäller bara att hitta rätt servitris som vågar servera dig en 12:a..så man slipper löjla sig med 2 sexor som man häller över i samma glas...mitt framför ögonen på barfolket...

Dricker BARA svarta ryssar på krogen!en fet isbit...inget krossat.

Mkt gott....gäller bara att hitta rätt servitris som vågar servera dig en 12:a..så man slipper löjla sig med 2 sexor som man häller över i samma glas...mitt framför ögonen på barfolket...

Det gäller främst att hitta nån som vet vad det är för något.
De flesta vet, men jag har fått skräckvarianter.
En till exempel, kom serverad i vanligt högt drinkglas, och utspädd ända upp till kanten med Sprite! :skrämd

En av de bättre jag fått var av en söt chey bakom bardisken. Hon blandade en med grädde ovanpå och kryddade med kanel. Den var annorlunda men riktigt bra.
Och hon var också bra sen. :hihi

Last edited:
Det gäller främst att hitta nån som vet vad det är för något.
De flesta vet, men jag har fått skräckvarianter.
En till exempel, kom serverad i vanligt högt drinkglas, och utspädd ända upp till kanten med Sprite! :skrämd

En av de bättre jag fått var av en söt chey bakom bardisken. Hon blandade en med grädde ovanpå och kryddade med kanel. Den var annorlunda men riktigt bra.
Och hon var också bra sen. :hihi

Nej nej nej...kaluha och fulvodka(73%) med EN isbit..i ett brett..kort..grogg glas..och gärna serverad av en skönhet :)
O hade jag vart du..så hade jag kryddat mitt organ med kanel innan samlevnad...för att senare kunna besvara frågan :
-NÄÄ, INTE I EN SVART RYSS HELLER!!!!!!!!!!

sprite e juh nackskott !:hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...