HUr anmäler man sig till tävlingen i Strängnäs?

Stoffy skrev:
2344941 Varva? Tyckte att det pinnade på riktigt bra!

Den blå flaggan ska vi försöka undvika.. :) Det var helt klart vart att åka 40mi till Örebro igår.. skoj som fn :tummenupp

/R

Ronta skrev:
2345020 Den blå flaggan ska vi försöka undvika.. :) Det var helt klart vart att åka 40mi till Örebro igår.. skoj som fn :tummenupp

/R
Den blå är nog inget varken du eller Martin behöver oroa er för. Bra fart som fanken, men det visste ju åtminstone jag redan innan:va

Supermoto skrev:
2345029 Den blå är nog inget varken du eller Martin behöver oroa er för. Bra fart som fanken, men det visste ju åtminstone jag redan innan:va

på asfalt har vi ju kört förr.. men vänta tills vi kommer ut på grus = snigelfart.. :crash

/R

Olof.B skrev:
2324072 Hur gör vi som vill titta då? När är tävlingen och ser man något om man väl är på plats?

Vilka tider som körs vill jag också veta men plats att stå på borde det finnas.
Vet inte riktigt vart banan går men har varit där några gånger och tittat på bilar som kört rattlåsracing och då stod vi uppe på en gräsvall.
Funderar starkt på att ta mig en titt där :)

Publik Strängnäs?

Tjena! Det borde vara lite lättare att få info om när och var tävlingar äger rum så vi kan få sporten att växa med ökat publikintresse!:tummenupp SVEMO sida ger inte mkt besked. Strängnäs 5 augusti hjälper föga. Hittade på anmälningssidan en vag vägbeskrivning. Någon som har program eller dylikt?

Daniel

Cronqan skrev:
2347001 Tjena! Det borde vara lite lättare att få info om när och var tävlingar äger rum så vi kan få sporten att växa med ökat publikintresse!:tummenupp SVEMO sida ger inte mkt besked. Strängnäs 5 augusti hjälper föga. Hittade på anmälningssidan en vag vägbeskrivning. Någon som har program eller dylikt?

Daniel

Kolla på den här länken.
http://www.malmby-fairground.se/malmby/?SuperMoto_SM

Där finns det mesta man behöver.
Det blir en tokfrän bana, alla kommer att gilla den, både förare och publik.
Ta med så många du kan, vädret kommer också att bli kanon enligt smhi.

Stefan #37

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...