HUr anmäler man sig till tävlingen i Strängnäs?

har jag fattat saken rätt ? är det bara 6st i Rookie klassen???????? kollade på anmälan.nu blir ju sugen som tusan att köra .. snabba svar:tungan

blom skrev:
2339518 har jag fattat saken rätt ? är det bara 6st i Rookie klassen???????? kollade på anmälan.nu blir ju sugen som tusan att köra .. snabba svar:tungan
Du har fattat rätt så det är klart du ska vara med! Riktigt rolig bana!

Jocke W, jag har samma problem som dig. Men problemet är väl egentligen deras. Att inte dom har uppdaterat listan. Jag har anmält mig som det stod i inbjudan. Betalade via postgiro och angav namn ock klass osv. Så jag förutsätter att jag är med. Får väl ta med kvitto och visa dom att det är betalt. Och ta ett snack med dom.

Jag tror det är betydligt flera än sex stycken blåbär som kommer till start.

blom skrev:
2341150 ja då får jag väl börja räkna kr nu då och se om jag kan ta mig råd eller inte:gnissla :(
Inte så mycket att fundera på du älskar motard och snart är det snö och du kan spara lite. Visa nu vart skåpet ska stå, du kommer att digga banan i all fall.
Ta med sovsäck så kan du sova i din monsterbuss!

Stoffy skrev:
2341184 Inte så mycket att fundera på du älskar motard och snart är det snö och du kan spara lite. Visa nu vart skåpet ska stå, du kommer att digga banan i all fall.
Ta med sovsäck så kan du sova i din monsterbuss!
ja där sover jag nog jävla fint:D .. ja jag ska kolla upp det under kvällen.. vill verkligen:huvet

Ronta och M:et, har ni anmält er än? Saknar två Teknismedlemmar i startlistan.. :)

RookieSM skrev:
2341217 Ronta och M:et, har ni anmält er än? Saknar två Teknismedlemmar i startlistan.. :)

Vi har inte anmält oss än, vi saknar fortfarande besked om vi får köra eller inte. Förhoppningsvis så får vi ok ikväll av Johan och då anmäler vi oss på stört :)
Vi är helt inställda på att köra iaf, det najjas, monteras nummer och diverse annat för fulla muggar:banana

Spider skrev:
2341876 Varför skulle ni inte få köra ?

Jag har ringt Johan Grape ett antal gånger men han har fortfarande inte haft möjlighet att kolla upp det och hänvisar mig till att ringa tillbaka igen. Nu ska han kolla det i morgon bitti så förhoppningsvis får jag grönt i morgon.

Det är klart ni får vara med, se inbjudan där det står precis så här: "Engångs- eller årslicens för Rookie Solo och Quad går att lösas mot uppvisande av giltigt kursintyg eller genomgång av regler osv med tävlingsledaren för helgen, Nippe Corell."
http://www.anmalan.nu/branches/motorsport/rider/Index.aspx?ShowSignup=true&raceId=177
För att undvika få ett negativt svar, sluta ringa och fråga och hänvisa till Inbjudan om någon skulle gnälla på plats. :tummenupp

Last edited:
Jippie, nu har vi fått ok att delta! Vi firade med att åka till Örebro för att träna lite regnkörning :) Vi skulle egentligen till Västerås men det var tydligen inställt märkte vi på plats så vi fortsatte till Örebro istället...
Hur kul som helst och jag är helt slut i mina ljumskar:näsblod
Se nu till att vara snälla mot oss när ni varvar oss! Vi ses på lördag:tummenupp

M:et skrev:
2344751 Jippie, nu har vi fått ok att delta! Vi firade med att åka till Örebro för att träna lite regnkörning :) Vi skulle egentligen till Västerås men det var tydligen inställt märkte vi på plats så vi fortsatte till Örebro istället...
Se nu till att vara snälla mot oss när ni varvar oss! Vi ses på lördag:tummenupp
Grymt M:et!!! Var ett tag sedan vi sågs, kul att ni ska köra i helgen! Ses på flygrakan!! //Davve.

M:et skrev:
2344751 Jippie, nu har vi fått ok att delta! Vi firade med att åka till Örebro för att träna lite regnkörning :) Vi skulle egentligen till Västerås men det var tydligen inställt märkte vi på plats så vi fortsatte till Örebro istället...
Varva? Tyckte att det pinnade på riktigt bra!

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!