liljekvist
www.mxwheel.se
Ingen som vet något om detta?Barrett skrev:2335119Kommer det inte vara någon träning på fredagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen som vet något om detta?Barrett skrev:2335119Kommer det inte vara någon träning på fredagen?
Du har fattat rätt så det är klart du ska vara med! Riktigt rolig bana!blom skrev:2339518har jag fattat saken rätt ? är det bara 6st i Rookie klassen???????? kollade på anmälan.nu blir ju sugen som tusan att köra .. snabba svar![]()
ja men det står ju att den 28e är slut datum för anml.. jaja jag får forska lite i morgonRookieSM skrev:2339546Du har fattat rätt så det är klart du ska vara med! Riktigt rolig bana!
Det står faktiskt 2006-08-03.blom skrev:2339718ja men det står ju att den 28e är slut datum för anml.. jaja jag får forska lite i morgon![]()
ja då får jag väl börja räkna kr nu då och se om jag kan ta mig råd eller inteRookieSM skrev:2339818Det står faktiskt 2006-08-03.
![]()
Inte så mycket att fundera på du älskar motard och snart är det snö och du kan spara lite. Visa nu vart skåpet ska stå, du kommer att digga banan i all fall.blom skrev:2341150ja då får jag väl börja räkna kr nu då och se om jag kan ta mig råd eller inte![]()
![]()
ja där sover jag nog jävla fintStoffy skrev:2341184Inte så mycket att fundera på du älskar motard och snart är det snö och du kan spara lite. Visa nu vart skåpet ska stå, du kommer att digga banan i all fall.
Ta med sovsäck så kan du sova i din monsterbuss!
De som startade tråden..?blom skrev:2341237Ronta och M:et vilka är det
RookieSM skrev:2341217Ronta och M:et, har ni anmält er än? Saknar två Teknismedlemmar i startlistan..![]()
hängde inte med på teknismedlemmar.. men nu såRookieSM skrev:2341247De som startade tråden..?![]()
Varför skulle ni inte få köra ?M:et skrev:Vi har inte anmält oss än, vi saknar fortfarande besked om vi får köra eller inte.......
Spider skrev:2341876Varför skulle ni inte få köra ?
Grymt M:et!!! Var ett tag sedan vi sågs, kul att ni ska köra i helgen! Ses på flygrakan!! //Davve.M:et skrev:2344751Jippie, nu har vi fått ok att delta! Vi firade med att åka till Örebro för att träna lite regnkörningVi skulle egentligen till Västerås men det var tydligen inställt märkte vi på plats så vi fortsatte till Örebro istället...
Hur kul som helst och jag är helt slut i mina ljumskar![]()
Se nu till att vara snälla mot oss när ni varvar oss! Vi ses på lördag![]()
Varva? Tyckte att det pinnade på riktigt bra!M:et skrev:2344751Jippie, nu har vi fått ok att delta! Vi firade med att åka till Örebro för att träna lite regnkörningVi skulle egentligen till Västerås men det var tydligen inställt märkte vi på plats så vi fortsatte till Örebro istället...
Hur kul som helst och jag är helt slut i mina ljumskar![]()
Se nu till att vara snälla mot oss när ni varvar oss! Vi ses på lördag![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |