Video HP4 blir ägd av ZX10R

Zx14r är strypt från fabriken tar man bort spärren så är det kört med zx10r och s1000rr rakt fram det vill säga.
 
Jag har film på när jag kör om en Cbr1000rr med min Cbr600rr, någon som vill se?

Detta betyder: 600an är alltså snabbare än 1000-kubikaren från samma fabrikat och samma årsmodell, måste vara att Cbr1000 väger mer än Cbr600... eller något... :tummenupp
 
Jag har film på när jag kör om en Cbr1000rr med min Cbr600rr, någon som vill se?

Detta betyder: 600an är alltså snabbare än 1000-kubikaren från samma fabrikat och samma årsmodell, måste vara att Cbr1000 väger mer än Cbr600... eller något... :tummenupp

En Fireblade? De går ju som en damcykel, vi pratar riktiga hojar i den här tråden ;)
 
Vem lägger pengarna på en tysk bmw nu för tiden? Blir ju ändå frånåkt av allt från Japan.
Sedan funkar de väl inte så bra på banan heller, tänkte på nerlägg i kurvor och de utstickande cylindrarna?
 
Vem lägger pengarna på en tysk bmw nu för tiden? Blir ju ändå frånåkt av allt från Japan.
Sedan funkar de väl inte så bra på banan heller, tänkte på nerlägg i kurvor och de utstickande cylindrarna?

Det är ju HP4 som diskuteras här... :dummer
 
Last edited:
Även om jag är en japs lover när det gäller både bil och mc, så är jag ändån rätt imponerad att bmw gör sin första serietilverkad sporthoj som NÄSTAN slår det mesta i sin klass. Det är respekt, men som sagt japsare står före i kön även hos mig :)
 
Även om jag är en japs lover när det gäller både bil och mc, så är jag ändån rätt imponerad att bmw gör sin första serietilverkad sporthoj som NÄSTAN slår det mesta i sin klass. Det är respekt, men som sagt japsare står före i kön även hos mig :)
Du är nog rätt ensam om att tycka det där med "nästan". I princip alla tidningar och tester som gjorts har visat på att de höjde ribban rätt rejält. Nu är det ju dock tre år sedan, men det är positivt att alla asiatiska märken fick en känga i röven så att utvecklingen går framåt.
 
Tror att de flesta håller med mig om att både kawa och bmw går bra men inte i närheten så bra som en gammal pålitlig r1 från 98-01. Hur kommer det sig att dagens hojar bara blir sämre med all ny skit som tc, antiwheelie, abs och såvidare?
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top