Video HP4 blir ägd av ZX10R

Zx14r är strypt från fabriken tar man bort spärren så är det kört med zx10r och s1000rr rakt fram det vill säga.

Jag har film på när jag kör om en Cbr1000rr med min Cbr600rr, någon som vill se?

Detta betyder: 600an är alltså snabbare än 1000-kubikaren från samma fabrikat och samma årsmodell, måste vara att Cbr1000 väger mer än Cbr600... eller något... :tummenupp

Jag har film på när jag kör om en Cbr1000rr med min Cbr600rr, någon som vill se?

Detta betyder: 600an är alltså snabbare än 1000-kubikaren från samma fabrikat och samma årsmodell, måste vara att Cbr1000 väger mer än Cbr600... eller något... :tummenupp

En Fireblade? De går ju som en damcykel, vi pratar riktiga hojar i den här tråden ;)

Vem lägger pengarna på en tysk bmw nu för tiden? Blir ju ändå frånåkt av allt från Japan.
Sedan funkar de väl inte så bra på banan heller, tänkte på nerlägg i kurvor och de utstickande cylindrarna?

Vem lägger pengarna på en tysk bmw nu för tiden? Blir ju ändå frånåkt av allt från Japan.
Sedan funkar de väl inte så bra på banan heller, tänkte på nerlägg i kurvor och de utstickande cylindrarna?

Det är ju HP4 som diskuteras här... :dummer

Last edited:
Även om jag är en japs lover när det gäller både bil och mc, så är jag ändån rätt imponerad att bmw gör sin första serietilverkad sporthoj som NÄSTAN slår det mesta i sin klass. Det är respekt, men som sagt japsare står före i kön även hos mig :)

Även om jag är en japs lover när det gäller både bil och mc, så är jag ändån rätt imponerad att bmw gör sin första serietilverkad sporthoj som NÄSTAN slår det mesta i sin klass. Det är respekt, men som sagt japsare står före i kön även hos mig :)
Du är nog rätt ensam om att tycka det där med "nästan". I princip alla tidningar och tester som gjorts har visat på att de höjde ribban rätt rejält. Nu är det ju dock tre år sedan, men det är positivt att alla asiatiska märken fick en känga i röven så att utvecklingen går framåt.

Tror att de flesta håller med mig om att både kawa och bmw går bra men inte i närheten så bra som en gammal pålitlig r1 från 98-01. Hur kommer det sig att dagens hojar bara blir sämre med all ny skit som tc, antiwheelie, abs och såvidare?

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!