Murmeldjuret
Gudomlig sporthojare
tveksamt, bmw är gårdagens hoj, kawa är BÄST!![]()
Ja ZZR1400 lär va rätt snabb

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tveksamt, bmw är gårdagens hoj, kawa är BÄST!![]()
Jag har film på när jag kör om en Cbr1000rr med min Cbr600rr, någon som vill se?
Detta betyder: 600an är alltså snabbare än 1000-kubikaren från samma fabrikat och samma årsmodell, måste vara att Cbr1000 väger mer än Cbr600... eller något...![]()
Vem lägger pengarna på en tysk bmw nu för tiden? Blir ju ändå frånåkt av allt från Japan.
Sedan funkar de väl inte så bra på banan heller, tänkte på nerlägg i kurvor och de utstickande cylindrarna?
Du är nog rätt ensam om att tycka det där med "nästan". I princip alla tidningar och tester som gjorts har visat på att de höjde ribban rätt rejält. Nu är det ju dock tre år sedan, men det är positivt att alla asiatiska märken fick en känga i röven så att utvecklingen går framåt.Även om jag är en japs lover när det gäller både bil och mc, så är jag ändån rätt imponerad att bmw gör sin första serietilverkad sporthoj som NÄSTAN slår det mesta i sin klass. Det är respekt, men som sagt japsare står före i kön även hos mig![]()
Vem lägger pengarna på en tysk bmw nu för tiden? Blir ju ändå frånåkt av allt från Japan.
Sedan funkar de väl inte så bra på banan heller, tänkte på nerlägg i kurvor och de utstickande cylindrarna?
Det är ju HP4 som diskuteras här...![]()
En Fireblade? De går ju som en damcykel, vi pratar riktiga hojar i den här tråden![]()
Min lillebrorsas sysslings pysslings brylling har en BMW 330.
Den steker ALLT![]()
Tror att de flesta håller med mig om att både kawa och bmw går bra men inte i närheten så bra som en gammal pålitlig r1 från 98-01. Hur kommer det sig att dagens hojar bara blir sämre med all ny skit som tc, antiwheelie, abs och såvidare?
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |