Video HP4 blir ägd av ZX10R

Lägger upp denna här igen för er bmw lovers... som säger att den äger alla hojjar... titta noga vid 1:14 hade raksträckan varit 500 meter längre hade ni nog knappt ens sett kawan på bimmerns onboardkamera... ;) (Ja, han säger att han peta upp en för tidigt men ska man bli så jävla sen då även fast man togdrevat den som en 600?)

 
Lägger upp denna här igen för er bmw lovers... som säger att den äger alla hojjar... titta noga vid 1:14 hade raksträckan varit 500 meter längre hade ni nog knappt ens sett kawan på bimmerns onboardkamera... ;) (Ja, han säger att han peta upp en för tidigt men ska man bli så jävla sen då även fast man togdrevat den som en 600?)


Fast Kawan har inte en chans mot BMW under samma förutsättningar. En Kawa med helsystem och mappad ger ca 183hk och en S1000RR 190hk.
 
Kör du i race mode då? Tycker den stryper sig i sport läget under typ 200km/h

Du har full effekt i sport, race och slick, jag tror det är samma trottelrespons i sport och race men jag är osäker.

Sekundärspjällen öppnar inte fullt vid lägre varv på de första tre växlarna har jag för mig i alla modes men jag är osäker på om det är det du menar?

Edit; jag hade fel, det är snabbare gasrespons i race än i sport. Inte så det känns tycker jag, först i slick känns den snabbare.
 
Last edited:
.....extremt bra plats och göra "testet" på :) !, nu måste jag genast åka till kawasaki och byta in min sura gamla häck..... Men jag tror inte dom tar emot sånt gammalt skit ens men man kan alltid försöka.....:crash
 
Känner igen den här grejen från tiden jag körde Hayabusa. Då var det alltid så jäkla superviktigt för alla zx12-förare att berätta om hur mycket snabbare deras hojar var. Vet inte varför det är så jäkla viktigt. Det är lite som alla Göteborgare som alltid ska berätta för oss Stocholmare att Götet är Sveriges framsida även fast ingen här bryr sig ;)
 
Fast Kawan har inte en chans mot BMW under samma förutsättningar. En Kawa med helsystem och mappad ger ca 183hk och en S1000RR 190hk.

Jo, det är i bänken det sen tillkommer den trycksatta luftburken som man knappast kan fixa på en bänk.. då bär det av..

Kan komma och bänka min hoj hos er om ni gör det gratis så får ni se hur många hästar BMW dräparn har.. ;)
 
Känner igen den här grejen från tiden jag körde Hayabusa. Då var det alltid så jäkla superviktigt för alla zx12-förare att berätta om hur mycket snabbare deras hojar var. Vet inte varför det är så jäkla viktigt. Det är lite som alla Göteborgare som alltid ska berätta för oss Stocholmare att Götet är Sveriges framsida även fast ingen här bryr sig ;)

Alltså hayabusan piskar alla zx12, men s1000rr piskar inte nya zx10r.. och att du refererar till mig som nån slags lantis, 08:an tar jag bara som en komplimang... se till att få lite ordning i förorterna nu P-G. ;) hayabusa filmerna du gjorde var ju iaf jävligt nice!. :Bugar

Men jag tvivlar att du kommer steka mig på valfri bana med din s1000rr.. :fyllisar
 
Känner igen den här grejen från tiden jag körde Hayabusa. Då var det alltid så jäkla superviktigt för alla zx12-förare att berätta om hur mycket snabbare deras hojar var. Vet inte varför det är så jäkla viktigt. Det är lite som alla Göteborgare som alltid ska berätta för oss Stocholmare att Götet är Sveriges framsida även fast ingen här bryr sig ;)

Jo, det är ju ofta så med de som har liten... effekt. :)
 
Jo, det är i bänken det sen tillkommer den trycksatta luftburken som man knappast kan fixa på en bänk.. då bär det av..

Kan komma och bänka min hoj hos er om ni gör det gratis så får ni se hur många hästar BMW dräparn har.. ;)

Det stämmer, i bänken blir luftburken inte trycksatt. Men det blev den inte på BMWn heller ;) Samma förutsättningar...

Du är så gärna välkommen och bänka hojen :)
 
Hade jag köpt en hp4 hade jag inte gjort det för dess fina egenskaper att...gå rakt fram på en motorväg... :va :rolleyes:
 
En hoj är aldrig så pass bra som dess sämste förare.... så det kan fortsättas skryta i denna tråd om att BMW'n har ditten och kawan har datten. Enda sättet vi verkligen får reda på hur det verkligen ligger till är om samme förare kör samma hoj samma sträcka(vilket knappast lär hända då bimmerföraren inte kör nåt annat och kawaridern inte heller gör det.) dvs dött loåå, förutom för alla paperlovers som gärna stirrar sig bliinda på siffror. :D
 
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Back
Top