How to dump your girlfriend

Långa farbron skrev:
Tack,durkslaget kan du skicka på posten.

Åkturen i sängen ger jag till Victor för han är en sådan fin kille.

Vart nästan orolig att du skulle vara otrogen mot mig Långa farbron men men du sköter dig :pannkyss

Långa farbron skrev:
Ville du haft Victor eller är det durkslaget du är sur för ?

*kvinnor*

Jag är så dryg att jag finns åt många. Durkslaget däremot är nog eftertraktat...
För ni vet ju vad man säger om ett bra durkslag.

Är det bara jag som tycker att det är snubben som kör hojen som är idioten i dramat? Visst, bruden är kanske inte heller så bright, men om man skjutsar nån som inte är van att åka bakpå (jag utgår från att hon inte är det) så drar man inte upp på slangen utan förvarning. Hade hon varit med på noterna så hade hon hållt i sig lite bättre. Det var i alla fall det första jag tänkte när jag såg filmen (för länge sen :hihi )

:banana .

Den filmen e förresten lite äldre än ett år nu...men men bättre sent än aldrig :3freak .

Filmen var gammal ja, men skoj ändå. Dock så blev jag mer intresserad av hur durkslaget ser ut som Långa Farbrorn vann, finns det bilder så jag kan stilla min nyfikenhet på detta område :va Eller är jag dömd att leva i ovisshet... :D

:notme

Rottweiler skrev:
Jag garvade som fan i alla fall, men det är kanske inte allas humor.
Är man så jävla dum och sätta sig bakpå med jeans o linne så får man tålas att skrattas åt. :rofl :arsele
håller fulständigt med dig grabben... man sätter sig inte på en hoj med linne å jeans bara :kocko

snake_415 skrev:
håller fulständigt med dig grabben... man sätter sig inte på en hoj med linne å jeans bara :kocko
Shorts o bar överkropp har funkat för mig! :yoparty
Men då var halva kroppen gipsad=skydd :tummenupp
Och jag hade svårt o få på sig kläder med 2st klavinkelfrakturer=nyckelbensbrott :död

Dioxin skrev:
Hennes bilder efter olyckan finns på nätet nånstans. Har varit uppe tidigare. Ni hade nog inte skrattat hade ni sett de bilderna!

:4skrika

Finns en snabblänk under filmrutan som heter "Se part 2" Jag tror hon hade rejält ont. :död

Goiting skrev:
Finns en snabblänk under filmrutan som heter "Se part 2" Jag tror hon hade rejält ont. :död
Det var tydligen inte samma tjej. Någon som klargjorde det tidigare i tråden. Men tjejen på bilderna ser ut att ha ont, ja!

visst ser det lite kul ut!!:D fast självklart är det inte kul att nån gör illa sig.
men nu va det väl filmklippet som va själv grejjen:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...