Långa farbron skrev:Tack,durkslaget kan du skicka på posten.
Åkturen i sängen ger jag till Victor för han är en sådan fin kille.
Vart nästan orolig att du skulle vara otrogen mot mig Långa farbron men men du sköter dig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Långa farbron skrev:Tack,durkslaget kan du skicka på posten.
Åkturen i sängen ger jag till Victor för han är en sådan fin kille.

Långa farbron skrev:Tack,durkslaget kan du skicka på posten.
Åkturen i sängen ger jag till Victor för han är en sådan fin kille.

duckie skrev:
Långa farbron skrev:Ville du haft Victor eller är det durkslaget du är sur för ?
*kvinnor*
Victor skrev:Jag är så dryg att jag finns åt många. Durkslaget däremot är nog eftertraktat...
För ni vet ju vad man säger om ett bra durkslag.
)he he ja så kan de gå när man inte håller i sig ...Nitrogen skrev:
inte heller så bra klädsel hon hade på sig 
Eller är jag dömd att leva i ovisshet... 
håller fulständigt med dig grabben... man sätter sig inte på en hoj med linne å jeans bara :kockoRottweiler skrev:Jag garvade som fan i alla fall, men det är kanske inte allas humor.
Är man så jävla dum och sätta sig bakpå med jeans o linne så får man tålas att skrattas åt.![]()
![]()
Shorts o bar överkropp har funkat för mig!snake_415 skrev:håller fulständigt med dig grabben... man sätter sig inte på en hoj med linne å jeans bara :kocko

Dioxin skrev:Hennes bilder efter olyckan finns på nätet nånstans. Har varit uppe tidigare. Ni hade nog inte skrattat hade ni sett de bilderna!
![]()

Det var tydligen inte samma tjej. Någon som klargjorde det tidigare i tråden. Men tjejen på bilderna ser ut att ha ont, ja!Goiting skrev:Finns en snabblänk under filmrutan som heter "Se part 2" Jag tror hon hade rejält ont.![]()
Tjoffe skrev:Tjejen på bilderna kallas Gixxie och har en hemsida www.gixxie.com. Hon är nån typ av stuntåkare.


visst ser det lite kul ut!!fast självklart är det inte kul att nån gör illa sig.
men nu va det väl filmklippet som va själv grejjen![]()
Nej, jag tror grejen är att du försöker prata med ett 3 år gammalt inlägg...
THAT`S WASSUP![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |