How to dump your girlfriend

Nitrogen skrev:
Det är väl relativt som allting annat, tänkte dock inte på att jag är ganska ensam om min sjuka humor.
Mitt tips är att du färgar håret brunt och kollar på filmen igen. :D

Har sett filmer några gånger tidigare och den blir inte roligare ju mer man ser den :brinnerup Tur att jag inte har samma dåliga (humor) som du. :tomten
 
Nitrogen skrev:
Hahaha det här är MIN tråd, här råder mina lagar. :D
Eller dom här kanske?
* Citera INTE långa texter.
* Svara inte på din bästa kompis löjliga skämt
* Inga GR-diskussioner! (tas bort)
* Obehagliga inlägg leder definitivt till banning
* Sök efter svar innan du frågar!
* Gör ej inlägg när du är / spelar full!

//Tobbe
 
jonte76 skrev:
Om nu det är något att vara stol över :confused:
Jag kan inte se att jag har skrivit att jag är stolt över tråden någonstans :va
Le och var glad istället nu, livet blir så mycket roligare då. :)

tobbeviking skrev:
Eller dom här kanske?
* Citera INTE långa texter.
* Svara inte på din bästa kompis löjliga skämt
* Inga GR-diskussioner! (tas bort)
* Obehagliga inlägg leder definitivt till banning
* Sök efter svar innan du frågar!
* Gör ej inlägg när du är / spelar full!

//Tobbe

Ok, tack. Då vet jag!
 
Rackarns! måste gjort ont.. man vet ju att den typen av sår har
en tendens till att svida en aning, undra hur det går att sova.

dubbel aj.
 
som sagt, jag ser verkligen inte det roliga??

Jag ryser bara mest och tänker hur ont hon kommer få!

Sjukt att tycka nåt sånt är roligt om man vart med om en mc olycka!
 
RRickard skrev:
som sagt, jag ser verkligen inte det roliga??

Jag ryser bara mest och tänker hur ont hon kommer få!

Sjukt att tycka nåt sånt är roligt om man vart med om en mc olycka!
Det sägs att skadeglädjen är den enda sanna glädjen.
 
Jag garvade som fan i alla fall, men det är kanske inte allas humor.
Är man så jävla dum och sätta sig bakpå med jeans o linne så får man tålas att skrattas åt. :rofl :arsele
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top