DieselDoris
Gangster rap made me do it
Hon fick ett par häftiga ärr att skryta med iaf. Allt ont för något gott med sig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitrogen skrev:Det är väl relativt som allting annat, tänkte dock inte på att jag är ganska ensam om min sjuka humor.
Mitt tips är att du färgar håret brunt och kollar på filmen igen.![]()
Tur att jag inte har samma dåliga (humor) som du. 
Jaha, vill du ha stående ovationer nu?jonte76 skrev:Har sett filmer några gånger tidigare och den blir inte roligare ju mer man ser denTur att jag inte har samma dåliga (humor) som du.
![]()

Nitrogen skrev:Jaha, vill du ha stående ovationer nu?![]()
Ok, då tycker jag att du kniper igen kakhålet nu.jonte76 skrev:Nej,inte från dig!!!!!

Nitrogen skrev:Ok, då tycker jag att du kniper igen kakhålet nu.
Puss![]()

Hahaha det här är MIN tråd, här råder mina lagar.jonte76 skrev:Om du stänger ditt svalj![]()
Nitrogen skrev:Hahaha det här är MIN tråd, här råder mina lagar.![]()
Eller dom här kanske?Nitrogen skrev:Hahaha det här är MIN tråd, här råder mina lagar.![]()
Jag kan inte se att jag har skrivit att jag är stolt över tråden någonstansjonte76 skrev:Om nu det är något att vara stol över![]()
tobbeviking skrev:Eller dom här kanske?
* Citera INTE långa texter.
* Svara inte på din bästa kompis löjliga skämt
* Inga GR-diskussioner! (tas bort)
* Obehagliga inlägg leder definitivt till banning
* Sök efter svar innan du frågar!
* Gör ej inlägg när du är / spelar full!
//Tobbe
Nitrogen skrev:http://kontraband.com/show/show.asp?ID=1594&rtn=main-topten
Tjejen ser ju inte allt för olycklig ut trots det som hände.
Grattis!!! Du har vunnit ett durkslag och en fri åktur i min säng.Långa farbron skrev:Utan att ha sett filmen så säger jag..
Han tar upp hojen på bakhjulet hon trillar av iförd linne och jeans.

Det sägs att skadeglädjen är den enda sanna glädjen.RRickard skrev:som sagt, jag ser verkligen inte det roliga??
Jag ryser bara mest och tänker hur ont hon kommer få!
Sjukt att tycka nåt sånt är roligt om man vart med om en mc olycka!

Nitrogen skrev:Grattis!!! Du har vunnit ett durkslag och en fri åktur i min säng.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |