How to dump your girlfriend

Nitrogen skrev:
Det gjorde det förmodligen också.

Har tittat på filmen om och om igen. fan vad roligt det ser ut när hon flyger av. Knästående i luften, inte illa :rofl

Hahaha "Om du kan läsa det här så har kärringen trillat av".
Så står det på farsans rygg. Gubb-varning!!! :D

filmen funkar inte för mig heller...... är de så att man behöver nån speciell media spelare eller nån speciell codex??

Lindgren skrev:
filmen funkar inte för mig heller...... är de så att man behöver nån speciell media spelare eller nån speciell codex??
Spelas upp i quicktime för mig.
Men jag är inte så haj på datorer så jag vet inte varför det inte funkar för dig.

Fy fan, tur att har soloseat! :tummenupp

Hennes bilder efter olyckan finns på nätet nånstans. Har varit uppe tidigare. Ni hade nog inte skrattat hade ni sett de bilderna!

:4skrika

Dioxin skrev:
Hennes bilder efter olyckan finns på nätet nånstans. Har varit uppe tidigare. Ni hade nog inte skrattat hade ni sett de bilderna!

Jag har sett bilderna, otroligt osmakliga. Men håll med om att filmen är kul ändå :D

Nitrogen skrev:
Jag har sett bilderna, otroligt osmakliga. Men håll med om att filmen är kul ändå :D

På vilket sätt är den rolig :va Förklara för mig,jag är blond!!

jonte76 skrev:
På vilket sätt är den rolig :va Förklara för mig,jag är blond!!
Det är väl relativt som allting annat, tänkte dock inte på att jag är ganska ensam om min sjuka humor.
Mitt tips är att du färgar håret brunt och kollar på filmen igen. :D

Jag tycker filmen sög, har sett den typ tretti gånger förut och den är inte kul helt enkelt. Dessutom har jag lyckats göra nästan samma grej, fast stillastående. Roller har också gjort det tydligen.
Vi idioter kanske ska bilda klubb?

andersson turbo skrev:
HEhe är du verkligen så där elak som du skriver i din presentation?? :mad:
Jösses, jag läste hennes presentation och jag gillar henne. Skarpt.

Victor skrev:
Jag tycker filmen sög, har sett den typ tretti gånger förut och den är inte kul helt enkelt. Dessutom har jag lyckats göra nästan samma grej, fast stillastående. Roller har också gjort det tydligen.
Vi idioter kanske ska bilda klubb?
Enligt min mening så får man väl se till att klä på sig och hålla i sig lite bättre än tjejen i fråga.
Nu vet vi iaf hur vi INTE ska göra. Kan man inte föregå med gott exempel så får man väl vara ett varnande :D

Dioxin skrev:

Nej definitivt inte. gillar inte splatterbilder. Men hennes val av skyddskläder (eller avsaknad av skyddskläder) får hon stå för själv.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti