Hotande Utlänningar/Vart är landet på väg?

Status
Ej öppen för fler svar.
Silwer skrev:
Fredag eftermiddag, snart slutar man jobbet, man märker det på forumet.

säg vad ni vill men sverige går käpprätt åt skogen och det har till STOR del med alla invandrare att göra :mad: .....ni får säga vad ni vill men man måste ta hand om sitt eget innan man kan föda andra......

HanneZ skrev:
wtf, ytterliggare en ny tråd om detta, o samma folk som tjatar igen.
Och du, ditt svullo, ger fan i att stänga den innna Markus redogjort för "Nazistkulturen" :mad: :hej

Jag är mycket förväntansfull. Mest på den efterföljande slakten iofs. Gör det mig till en negativ invandrare :confused:

Messiah skrev:
säg vad ni vill men sverige går käpprätt åt skogen och det har till STOR del med alla invandrare att göra :mad: .....ni får säga vad ni vill men man måste ta hand om sitt eget innan man kan föda andra......

Och du är dum! :tummenupp

Henkka skrev:
Varför blir då isånna fall folk (å fä) dömda för "hets mot folkgrupp" som är ett åsiktsbrott med långt straff?

Bara undrar vad du väntas svarar på frågan.

Finns väl ingen brottsrubricering som heter "åsiktsbrott"? I Sovjet kanske, men inte här och nu. Att man straffas för hets mot folkgrupp beror snarare på att man gjort annat än att bara tycka och tänka.

Bingo skrev:
Och du, ditt svullo, ger fan i att stänga den innna Markus redogjort för "Nazistkulturen" :mad: :hej

Jag är mycket förväntansfull. Mest på den efterföljande slakten iofs. Gör det mig till en negativ invandrare :confused:

Markus är den halaste ålen av alla att diskutera med. Han har inte bemött många inlägg öht under hela SH:s historia.

Messiah skrev:
Ah, det kommer fler visdomsord om rikets tillstånd och färdriktning från 125-forumet.

Chrille skrev:
Jovisst, och vad skoj ALLA hade haft om inte några orkade störa sig på att det var jobbigt att helt frivilligt läsa trådar som de inte gillar..

Du har en poäng. Nåväl, jag hade rätt kul med att vara med i en äkta "forumfight" för första gången på ett bra tag...

Nåväl, tillbaka till verkligheten...

:tomten

Ni kan ju hoppas iallaf på att den inte blir låst. :)

Jag ser ett klart samband mellan 125 cc samt invandrarfientlighet. Undantagen är Kiss Ass som kör 125 samt Markus som kör 600.

Silwer skrev:
Fast vilka är seriösa då?:lol
Inte är det jag iallafall :hihi

Edit: Jag erkänner, jag är en slampa. Jag hänger här bara för det är tufft. Jag säger saker som jag egentligen inte har några som helst belägg för. Men hata invandrare, det gör jag. (Behöver jag denna :rolleyes:)

Messiah skrev:

Och DÄR blev tråden brun.

Messiah skrev:

Och precis när alla var redo för en stor gruppkram kommer du här som nån jälva grinch och sabbar den fina stämningen :gråta

Henkka skrev:
Varför blir då isånna fall folk (å fä) dömda för "hets mot folkgrupp" som är ett åsiktsbrott med långt straff?

Bara undrar vad du väntas svarar på frågan.

Därför att det finns en gräns där man inte längre bara uttrycker en åsikt utan uttrycker sina åsikter i syftet att svärta ner, förnedra och kränka andra.

Det är skillnad att sitta på en stol i en sansad debatt och säga att man anser att man vill minska invandringen och försöka få så många som möjligt att återvända.
Det är en helt annan femma att gå på gator och torg med Svastika, högerarmen utsträckt och skrika "ut med packet".

Det är inte ett åsiktsbrott, det är snarare ett "beteende"brott. Och det är att man försöker svartmåla och kränka andra.

Bingo skrev:

Så ja, lugn o fin, du är bara avundsjuk för jag har mer cc i min rova

Bingo skrev:
Ah, det kommer fler visdomsord om rikets tillstånd och färdriktning från 125-forumet.

ja och jag står stolt för det också, kalla mig vad du vill du men du kanske vill jobba tills du är 75år pga att vi ska ta in 60000 bidragstagare om året, :va det vill inte jag iaf.

Messiah skrev:
ja och jag står stolt för det också, kalla mig vad du vill du men du kanske vill jobba tills du är 75år pga att vi ska ta in 60000 bidragstagare om året, :va det vill inte jag iaf.

Så pensionsåldern har ändrats nu med? Det var väldigt var du var upplyst.

Fucko.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back