Silwer skrev:Fredag eftermiddag, snart slutar man jobbet, man märker det på forumet.
säg vad ni vill men sverige går käpprätt åt skogen och det har till STOR del med alla invandrare att göra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:Fredag eftermiddag, snart slutar man jobbet, man märker det på forumet.
Och du, ditt svullo, ger fan i att stänga den innna Markus redogjort för "Nazistkulturen"HanneZ skrev:wtf, ytterliggare en ny tråd om detta, o samma folk som tjatar igen.

Messiah skrev:säg vad ni vill men sverige går käpprätt åt skogen och det har till STOR del med alla invandrare att göra.....ni får säga vad ni vill men man måste ta hand om sitt eget innan man kan föda andra......
Henkka skrev:Varför blir då isånna fall folk (å fä) dömda för "hets mot folkgrupp" som är ett åsiktsbrott med långt straff?
Bara undrar vad du väntas svarar på frågan.
McB skrev:Det där var nästan ett personangrepp.
Silwer skrev:...
Och du var inte spydig för då smällere DIRECKT!!! sån e jag.
Fast vilka är seriösa då?korvgubbe skrev:...lite Jar Jar Binks över honom, som en liten sidekick till alla seriösa...

Bingo skrev:Och du, ditt svullo, ger fan i att stänga den innna Markus redogjort för "Nazistkulturen"![]()
Jag är mycket förväntansfull. Mest på den efterföljande slakten iofs. Gör det mig till en negativ invandrare![]()
Ah, det kommer fler visdomsord om rikets tillstånd och färdriktning från 125-forumet.Messiah skrev:säg vad ni vill men sverige går käpprätt åt skogen och det har till STOR del med alla invandrare att göra.....ni får säga vad ni vill men man måste ta hand om sitt eget innan man kan föda andra......
Chrille skrev:Jovisst, och vad skoj ALLA hade haft om inte några orkade störa sig på att det var jobbigt att helt frivilligt läsa trådar som de inte gillar..

Inte är det jag iallafallSilwer skrev:Fast vilka är seriösa då?![]()

Messiah skrev:säg vad ni vill men sverige går käpprätt åt skogen och det har till STOR del med alla invandrare att göra.....ni får säga vad ni vill men man måste ta hand om sitt eget innan man kan föda andra......

Henkka skrev:Varför blir då isånna fall folk (å fä) dömda för "hets mot folkgrupp" som är ett åsiktsbrott med långt straff?
Bara undrar vad du väntas svarar på frågan.
Chris Ash skrev:Markus är den halaste ålen av alla att diskutera med. Han har inte bemött många inlägg öht under hela SH:s historia.
Chrille skrev:Nu är det kört för Korven.....
Så ja, lugn o fin, du är bara avundsjuk för jag har mer cc i min rovaBingo skrev:Och du, ditt svullo, ger fan i att stänga den innna Markus redogjort för "Nazistkulturen"![]()
Jag är mycket förväntansfull. Mest på den efterföljande slakten iofs. Gör det mig till en negativ invandrare![]()
Bingo skrev:Ah, det kommer fler visdomsord om rikets tillstånd och färdriktning från 125-forumet.
det vill inte jag iaf.Messiah skrev:ja och jag står stolt för det också, kalla mig vad du vill du men du kanske vill jobba tills du är 75år pga att vi ska ta in 60000 bidragstagare om året,det vill inte jag iaf.
Är du en av de som bara är skrivkunniga (nåja) men inte kan läsa?Messiah skrev:ja och jag står stolt för det också, kalla mig vad du vill du men du kanske vill jobba tills du är 75år pga att vi ska ta in 60000 bidragstagare om året,det vill inte jag iaf.

|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!