Chris Ash skrev:Har du några siffror på hur stor minusaffär invandringen är?
Om du hade forskat något i ämnet så hade du vetat siffran för 1999 i alla fall.
Jag vet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Har du några siffror på hur stor minusaffär invandringen är?
PollySmurf skrev:Tillsammans?
Leta reda på fakta, sen tror jag dig. Jag har för mig dom sa "var".
hållundan skrev:Såg på TV och dom fick 500 000... 500K vad för nåt? Från vem?
Här har vi nog en stor faktor varför folks argument ofta är helt tokiga. FAKTA. Bakgrund, kritiskt lyssnande och en del engagemang krävs för vettiga diskussioner.
Det räcker inte alltid att lyssna lite på ena örat och lyfta ögonbrynet riktigt.
Markus skrev:Om du hade forskat något i ämnet så hade du vetat siffran för 1999 i alla fall.
Jag vet.
Messiah skrev:nja, ca 200miljarder/år går till invardrar bidrag osv
Referens?Messiah skrev:nja, ca 200miljarder/år går till invardrar bidrag osv
Chris Ash skrev:Det trodde vi inte, vi har full koll på dina egenheter att spotta ur dig en massa skit som du aldrig ställer dig bakom eller kan förklara när folk ber dig förtydliga.
Markus skrev:FEL. Du måste upp en bit.
Va måste man läsa åxå?PollySmurf skrev:Läs hela inlägget![]()
Chris Ash skrev:Det trodde vi inte, vi har full koll på dina egenheter att spotta ur dig en massa skit som du aldrig ställer dig bakom eller kan förklara när folk ber dig förtydliga.
Silwer skrev:Va måste man läsa åxå?
Messiah skrev:nä umgås inte med rasister :kocko vanliga människor allt från 17 och uppåt...
Markus skrev:Om du hade forskat något i ämnet så hade du vetat siffran för 1999 i alla fall.
Jag vet.
Chrille skrev:I början av dennes SH-karriär var detta extra kul då denna ovilja att faktiskt stå för en åsikt doldes bakom en smått hysterisk benägenhet att skälla på folk som inte besvarade hans frågor. Gick på det själv ett par gånger...
juha01 skrev:En sak som är säker är att en utredning slog fast för max två år sedan att invandrarna kostar inte mer än dom smakar.
Tänk ett steg längre, en invandrare som är 18 kommer till sverige har redan allt det som kostar.
Bara att födas, in och ut på sjukan när man är liten, dagis, förskola, skola, gymnasium osv. slipper "vi" betala för. Detta är miljonbelopp det handlar om!
juha01 skrev:En sak som är säker är att en utredning slog fast för max två år sedan att invandrarna kostar inte mer än dom smakar.
Tänk ett steg längre, en invandrare som är 18 kommer till sverige har redan allt det som kostar.
Bara att födas, in och ut på sjukan när man är liten, dagis, förskola, skola, gymnasium osv. slipper "vi" betala för. Detta är miljonbelopp det handlar om!
PollySmurf skrev:Varför ska man lägga en sån jävla massa pengar på sjukhus, skolor, säkerhet, ålderdomshem då?!
Chris Ash skrev:När ska du släppa bomben med alla dina sifferuppgifter då?
Markus skrev:Förutsatt att...?
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP