Hej jag va ute på en runda i haninge där jag bor för att pröva lite ny utrustning, körde "typ" lagligt och kom ikapp en bil och beslutade mig för att köra om, lagom halv vägs så slår killen på ett halft varv på ratten och en tvärnit så jag nästan sitter i sidan på honom, ok nu blir det straffspark tänker jag ligger lagom bakom när han slår på en till nit och jag nästan sitter som ett frimärke i bakrutan på bilen, ok jag åker efter på behörigt avstånd tills han stannar och kliver ur, han kommer fram och gapar och skriker jag kliver av och frågar om han mått bra om han prejjat av mig och jag hade dött varav han sa jag bryr mig inte, ok satte ett finget (LÖST) i bröstet på honom varav han klappar till mig i bröstet så jag nästan tapapr luften men klarar det bra tack vare bröst plattan ^^, behåller lugnet och lite gemensamma hot senare så tog jag hans reg nr och åkte hem, ringer till en tjej som står på bilen och han svarar såklart, jag frågade om han ville snacka om saken men nej, han sa att det var för sent och att han skulle minsan kontackta sina polare på underrättelsetjänsten polisen militären.. Så så hör ni inte av mig i morgon kväll på forumet så är det dax att ringa farbror blå och anmäla mig borta =) har såklart gjort ett st anmälan på detta men polisen kan såklart inte görat nått mot tomma hot. Hej.
Reg nr på bilen är GFB870 där får ni fram hennes/hans sambos? adress mm där han bor. Mvh
Reg nr på bilen är GFB870 där får ni fram hennes/hans sambos? adress mm där han bor. Mvh
Last edited: