Hotad till livet.

_lurken_

Jag har åka fort som fan license ^^
Gick med
20 Feb 2008
Hoj
Gsxr 1000 k3
Hej jag va ute på en runda i haninge där jag bor för att pröva lite ny utrustning, körde "typ" lagligt och kom ikapp en bil och beslutade mig för att köra om, lagom halv vägs så slår killen på ett halft varv på ratten och en tvärnit så jag nästan sitter i sidan på honom, ok nu blir det straffspark tänker jag ligger lagom bakom när han slår på en till nit och jag nästan sitter som ett frimärke i bakrutan på bilen, ok jag åker efter på behörigt avstånd tills han stannar och kliver ur, han kommer fram och gapar och skriker jag kliver av och frågar om han mått bra om han prejjat av mig och jag hade dött varav han sa jag bryr mig inte, ok satte ett finget (LÖST) i bröstet på honom varav han klappar till mig i bröstet så jag nästan tapapr luften men klarar det bra tack vare bröst plattan ^^, behåller lugnet och lite gemensamma hot senare så tog jag hans reg nr och åkte hem, ringer till en tjej som står på bilen och han svarar såklart, jag frågade om han ville snacka om saken men nej, han sa att det var för sent och att han skulle minsan kontackta sina polare på underrättelsetjänsten polisen militären.. Så så hör ni inte av mig i morgon kväll på forumet så är det dax att ringa farbror blå och anmäla mig borta =) har såklart gjort ett st anmälan på detta men polisen kan såklart inte görat nått mot tomma hot. Hej.

Reg nr på bilen är GFB870 där får ni fram hennes/hans sambos? adress mm där han bor. Mvh

Last edited:
:va

Han prejar dig, du sparkar bilen ("straffspark"?) och efter att ni stannat så börjar ni puckla på varandra lite lätt och uttalar väl valda dödshot till varandra innan var och en drar till sitt och du ringer upp honom och får lite nya hot eller vad hände egentligen? Inte helt klart av vad som står i texten.

Jag tror inte att underrättelsetjänsten är något större problem i sammanhanget... :rolleyes:

- "Jag skrämde skiten ur honom!"
- "Jaha, det var väl inget, jag skrämde versalerna ur honom!"

Då skulle du helt enkelt ha gjort ett envars gripande och naturligtvis använt dig av så mycket våld som nöden kräver för att hålla fast honom tills polis anländer.
Eller så åker du dit i efterhand och skär sönder däcken och ringer honom och frågar om han vill köpa fyra nya däck.

Eller så skiter du i det och konstaterar att han hade en väldigt dålig dag och du fick ut för det.

Sicka puckon det finns... Står bilen ute så kan du släppa ut luften ur alla däcken om du vill jävlas. :brynad

Edit: sparkade du alltså på bilen? Eller tänkte du?

Last edited:
Det enda rätta att göra i det läget är att rulla med ögonen och kuckla som en gök. Att käfta emot arga människor är meningslöst.

Sparkade självklart inte på bilen utan det va bara en dum tanke som dök upp, följde efter och han hotade + slog mig i bröstet. + försökte preja mig av vägen så jag har ju en del saker på min sida lagvis.

:va

Han prejar dig, du sparkar bilen ("straffspark"?) och efter att ni stannat så börjar ni puckla på varandra lite lätt och uttalar väl valda dödshot till varandra innan var och en drar till sitt och du ringer upp honom och får lite nya hot eller vad hände egentligen? Inte helt klart av vad som står i texten.

Jag tror inte att underrättelsetjänsten är något större problem i sammanhanget... :rolleyes:

Sparkade självklart inte på bilen utan det va bara en dum tanke som dök upp, följde efter och han hotade + slog mig i bröstet. + försökte preja mig av vägen så jag har ju en del saker på min sida lagvis. jag hotade såklart lite tillbax men inga så pass grova hotelser som han vräkte ur sig..

Jag skrev Tänkte straffspark inte at jag utfärdade en straffspark....

Sparkade självklart inte på bilen utan det va bara en dum tanke som dök upp, följde efter och han hotade + slog mig i bröstet. + försökte preja mig av vägen så jag har ju en del saker på min sida lagvis.

Tyvärr faller det hela i samma stund som herr konstapel kommer fram till att det är ord mot ord i avsaknad av vittnen, bevis eller ens ett blåmärke eller en fläskläpp som stödjer någon av de inblandades version...

....och när man insett detta så kan man enkelt räkna ut att man knappast lär nå någon stor framgång om man skulle försöka resonera med en lirare som bränner en säkring så snart en hoj försöker sig på en omkörning och som dessutom börjar gapa och puckla på en hojförare som han själv nyss försökt preja av vägen.

Det enda som återstår är att konstatera att killen är ett hopplöst fall och om nattsömnen ändå vägrar infinna sig så får man planera en barnslig hämnd, värdig en svartsjuk fjortis, och ge igen på ett sätt som å ena sidan tillfredställer hämndbegäret men samtidigt gör att man slipper konfronteras med en person som uppenbarligen är lika labil som en varelse som avlats fram med en sperma-shake från en pitbull-hybrid, en taliban och Djurgårdens Fina Grabbars runkabulle-tävling...

samtidigt gör att man slipper konfronteras med en person som uppenbarligen är lika labil som en varelse som avlats fram med en sperma-shake från en pitbull-hybrid, en taliban och Djurgårdens Fina Grabbars runkabulle-tävling...

Hoppas du inte menar mig med det där? =) ja e fan en gullebjörn som inte gjort en fluga förnär den jag föddes. hatar att bråka med folk men endå Nån enstaka gång har man råkar ut för folk som inte kan prata utan ska övergå till fysiskt våld så fort man ifrågasätter deras beteende. :huvet

Cool cool hehe me tanke på de lilla paketet jag såg mellan bena på honom i dom Tajta cykelbyxorna så är det inte konstigt att han va arg hehe han får väl inget av frugan =) men fattar endå inte varför folk ska försöka med flit ta livet av andra i trafiken, även om han inte tänkte det just då så kunde jag ju faktiskt skadats allvarligt eller dött om vi krockat.

Var det klockringaren?

:rofl - tänkte faktiskt skriva att han antagligen jobbade åt ib/undsäk,säkerhetstjänsten eller Säpo eller fan o hans mosters underättlsetjänst:hihi

Jag jobbar inte med sånt här , blev räddad i sista sekund av en ung dam me tröja - ja e portad for ever.

Spriten:fyllisar räddade mig från idrotten och tröjan:Bugar från dårhuset

Nån som vet varför denna tråd inte syns på startsisans senaste trådar? =)

Nån som vet varför denna tråd inte syns på startsisans senaste trådar? =)

Inga trådar i Överflödiga Diskussioner syns där, pga att det är en hel del dumheter som skrivs i den här delen. :) Och väldigt mycket som inte är hojrelaterat. Tex så skulle singeltråde, le-tråden, förbannad-tråden och ett par andra ligga på förstasidan och ta upp plats i onödan då.

Ety du vet var bilen står, så tycker jag att du skall hämnas.
Åk dit och sätt en lapp på vindrutan med texten:
"Din mamma!"
Då tänker han nog efter innan han bråkar igen.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park