Hotad till livet.

Du måste ju investera i statens säkerhet - bidra lite:rofl
Stick till Lek & Hobby - finns proffsigapolis och agentkit där o toppa me en käpphäst lackad i mattsvart o agentsirenlampa o snabbgashandtag.

Se till att han får det på ett bra sätt , dokumentera o lägg ut på youtube.com.

Gör dock en utvärdering om han kan hitta dig - finns iaf en entalsmässig procentuell andel psykfall inom sådana här organisationer:ätapiller

Råkade ut för en hel del sådana här miffos - i början på 2000 talet(Jan Danielssons avgång 2003) släppte jag ut luften ur Underättsletjäsnt och säkerhetspolis.

Det här gav vågor inom samtliga sådana här myndigheter - det är mycket författare,journalister och sådant som arbetar med det här
och dom kanske inte är avlönade direkt utan får tjäna sina egna pengar - I en tecknad barnfilm e jag fan me - I Mamma Mu - jag e kråka - Kossan e väl typ säkerhetsmyndigheten - finns flera....

Fan vad dom jagade mig med helikopter,rikskrimalfånar me stubbat hår,psykfall o rubbet.
Fan va dom krockade,började slås,blev gripna av polis o rubbet.

Idioterna försökte skylla på att dom blivit sänkta då jag var en plantering eller nån form av skit från främmande makt - inte ett skit fungerade nånstans det blev bråk.

Just när miffona hade lugnat ned sig lite runt 2007/2008 så hamna jag på en jävla familjefest typ.
Säkerhetstjänsten hårdbevakade buskarna knaprandes haldol o stesolid:ätapiller - jag skulle ju pimpla bärs o ragga brudar.
Det sket sig dock för värdarnas jävla dotter fick för sig o försöka paxa mig 22 år äldre - hon var la 11-12:rofl.
Vi kände inte varandra på nått sätt, hon bara bootade om systemet plötsligt:crash

Stod vid en beach o pimpla bärs och hon stod bredvid iklädd en amerikansk flagga - säpo slog ju rikslarm o generalklausulagentpolisenheten,säpochefen med sin specialtrimmade käpphäst,statministern blomklädda hektesrinde kerra me dobbla jubelshestar,marinkommado öst,marinkommade syd,ib chefen,statsunderättlsegeneralsekretariats enheten och inasatsstyrkan larmas.

Sicken jävla fest , den unga damen,300 pers plus säpo som dyker upp och tror sig hittat en 138 cm lång Cyborg.
"De en cyborg , han sitter med 10 promille,hon brevdid o hennes föräldrar kokar kaffe" ,"Hon var o bankade på hotellrumsdörren på morronen o försökte väcka han", räknade skor utanför dörren" (:finger:censored:kulsprutatänk om man haft en gattlingkanon - ja skulle dratt den i dörren) - rapporterna hagla in till säkerhetspolisen.

Jävla tivoli hela skiten - driv med han i förebuggande syfte:rofl

Inga rapporter om plötsliga horder av säpoagenter i Sthlmsområdet?

Men ligg lågt i en fem-sex år så kan du nog börja leva ett normalt liv igen efter det. :tummenupp

skaffa gopro hero 2 och filma när du åker då hade du fått detta på film och därmed hade du haft bevis mot han mordförsök + mordhot borde polisen ge lite tid i alla fall
(ljudet blir riktigt bra på min hero 2 i alla fall så)

hota med att använda 'punkt' flera gånger när du skriver många rader, ska du se att han lugnar ned sig.

Inga rapporter om plötsliga horder av säpoagenter i Sthlmsområdet?

Men ligg lågt i en fem-sex år så kan du nog börja leva ett normalt liv igen efter det. :tummenupp

Dom ger sig först när man e död - då är dom säkra på att man inte skvallrar - dom är sådana.

Organistionsmässigt är det ringbevakning(alla kollar alla , även mellan organisationer) - en död som vet massa = mindre jobb.

Nya tillkommer ju hela tiden men eftersom dom använder folk som inte är helt hundra,folk från avlyssnade sucidpreventionslinjer,jourhavande präst,barnhem och fosterhem så är systemet sådant att ju fortare folk dör ju bättre - vet mindre , lägre stressnivå hos organsiationen.

Folk som vet allt kräver mycket höga skyddsåtgärder = dyra i drift

:3freak

Tycker det verkar vara något skumt med regnumret. Kollar man bara som snabbast i regregistret så står det som en vanlig ägare, men det stämmer inte med modell och ålder något är fel. Min kusin som har tillgång till skyddade register säger att han kan sätta sin högra testikel på att den tillhör "firman", tydligen så dom får sina privatspaningsfordon att förbli hemliga genom fejkregistreringar i det allmänna fordonsregistret. :5sure

Verkar vara en del i någon större operation, jag misstänker att prejningen i själva verket var rent fejk för att komma i kontakt med TS och att någon form av dokument har överlämnats på fordonet, eventuellt utan att TS har märkt det. Kan ev vara del av en större vapenleverans från Ryssland och något verkar ha gått snett vilket på något okänt sätt har gjort att TS har blivit nyckeln för att leveransen ska kunna slutföras. Kan vara läge att kolla tanken efter polonium...:brinnerup

Hade du skinnstället på dig skulle du grapplat honom. Inget kul att göra det på asfalt utan skinnställ. Glöm inte att du måste vara bra på att grappla innan du börjar givetvis - det är lite speciellt att göra det i just skinnställ dessutom ;)

Tycker det verkar vara något skumt med regnumret. Kollar man bara som snabbast i regregistret så står det som en vanlig ägare, men det stämmer inte med modell och ålder något är fel. Min kusin som har tillgång till skyddade register säger att han kan sätta sin högra testikel på att den tillhör "firman", tydligen så dom får sina privatspaningsfordon att förbli hemliga genom fejkregistreringar i det allmänna fordonsregistret. :5sure

Verkar vara en del i någon större operation, jag misstänker att prejningen i själva verket var rent fejk för att komma i kontakt med TS och att någon form av dokument har överlämnats på fordonet, eventuellt utan att TS har märkt det. Kan ev vara del av en större vapenleverans från Ryssland och något verkar ha gått snett vilket på något okänt sätt har gjort att TS har blivit nyckeln för att leveransen ska kunna slutföras. Kan vara läge att kolla tanken efter polonium...:brinnerup

Haha du e lite foliehatt:D

Däremot vet jag att dom haft bilar registerarde på psykiskt sjuka som t.ex bott på skyddade boenden - dom har varit målvakter.

Rent generellt så står fordonen på dom medborgarna som arbetar som ib agenter - det sker ju en registerbevakning så om det börjar skramla in träffar på deras fordon så reagerar dom ju:hihi

Lagomt buntband runt kardan eller en drivaxel :) Eller varför inte liten näve med muttrar innanför hjulsidan?

Inget som direkt förstör något. Lär driva honom till vansinne dock :banana

Brukar filma ibland när jag åker men inte just denna gång tyvärr =(

Lägg en lapp i hans brevlåda.

"Härmed hotar jag dig till livet".

Jag körde bil i måndags och en civvare i en grå saab 95 (sedan) följde efter mig en bit ifrån rosenhill... kanske är relaterat till TS incident. Verkar vara duktigt med span söder om stan nu föffan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park