sven666
~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
skit i det?
ni stockholmskrigare..
ni stockholmskrigare..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hota med att använda 'punkt' flera gånger när du skriver många rader, ska du se att han lugnar ned sig.
Inga rapporter om plötsliga horder av säpoagenter i Sthlmsområdet?
Men ligg lågt i en fem-sex år så kan du nog börja leva ett normalt liv igen efter det.![]()
Tycker det verkar vara något skumt med regnumret. Kollar man bara som snabbast i regregistret så står det som en vanlig ägare, men det stämmer inte med modell och ålder något är fel. Min kusin som har tillgång till skyddade register säger att han kan sätta sin högra testikel på att den tillhör "firman", tydligen så dom får sina privatspaningsfordon att förbli hemliga genom fejkregistreringar i det allmänna fordonsregistret.
Verkar vara en del i någon större operation, jag misstänker att prejningen i själva verket var rent fejk för att komma i kontakt med TS och att någon form av dokument har överlämnats på fordonet, eventuellt utan att TS har märkt det. Kan ev vara del av en större vapenleverans från Ryssland och något verkar ha gått snett vilket på något okänt sätt har gjort att TS har blivit nyckeln för att leveransen ska kunna slutföras. Kan vara läge att kolla tanken efter polonium...![]()
Mjaa, eller VERSALER, Sketbena.![]()
mjaa, versal-gement om jag får be.
men ändå--->mjnej
Lägg en lapp i hans brevlåda.
"Härmed hotar jag dig till livet".
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |