Hoppa aldrig in i en okänd människas bil!

Ahaha! Fi fan vad jag garvade när jag läste början. :rofl

Trodde det skulle visa sig att hon var värsta F1-föraren inte kvadda bilen.

Vilket jävla pucko till brud!!! :dummer

Hade hon kört med mig bredvid hade hon åkt på en fet jävla smäll.

Flabbat hela vägen till sjukan oxå va...om det hade hänt nåt.!!?? :va

Vi har en likadan på jobbet.....flamsar och tramsar och kör som ett jävla arsle. Men enligt henne själv så är hon såååå duktig på att köra. Har haft körkort max ett halvår och är 30 år gammal. Men hon beter som 3 :rolleyes:

//Mad

Vilket jävla pucko till brud!!! :dummer

Hade hon kört med mig bredvid hade hon åkt på en fet jävla smäll.

Flabbat hela vägen till sjukan oxå va...om det hade hänt nåt.!!?? :va

Vi har en likadan på jobbet.....flamsar och tramsar och kör som ett jävla arsle. Men enligt henne själv så är hon såååå duktig på att köra. Har haft körkort max ett halvår och är 30 år gammal. Men hon beter som 3 :rolleyes:

//Mad

Slå till henne då!

Vilka människor det finns.
Läskigt.
:(

Slå till henne då!

Jag har inte behövt det, för enda gången jag skulle åka med henne så sa till henne att "kör du inte som folk så tar JAG över spakarna" och hon vågade inte annat. :)

Men mina övriga arbetskamrater har fått uppleva helvetet med henne bakom ratten, så det var med nöd och näppe som jag klev in på passargerarsidan.

Haha vilken jävla pundarbrud alltså jag skulle ballat ur totalt.
Du LÄR ju anmäla, eftersom hon orsakade skador på träd och bil måste det anmälas.

Du skulle ha krävt ett blåsjobb för att lugna nerverna..

Minst :fakta

Tänk o möta en sån(ja, eller flera!) på smala kurviga skogsvägar. Råflabbar man då också tro..Skräpmänniskor *suck*

Tänk o möta en sån(ja, eller flera!) på smala kurviga skogsvägar. Råflabbar man då också tro..Skräpmänniskor *suck*

Tänk att möta en massa galna kamppiloter på motorcyklar.... :skrämd
Råflabbar man då också tro..
Skräpmänniskor....

Kom just på att jag inte va så mkt försiktigare själv, men å andra sidan en jävel på att köra såklart så det ursäktar väl lite. Till de jag mött på ställ med bakhjulen i dikeskanten ber jag så mkt om ursäkt till !

Men, du tog såklart hennes nummer?

Hon kan säkert bjuda nån annan sh-medlem på en jävla resa! :banana

HELVETTE! Borde såklart ha tänkt på kollektivet!.. :huvet

"har aldrig varit med om någon olycka" betyder nog bara att hon inte haft ihjäl sig själv - ännu. Somliga ska fan inte köra alls...

Även jag fick det starka intrycket av att hon inte kört ihjäl sig själv än.

Trodde det bara var killar som försökte impa genom sånt :confused:

Hetrosexuell attackfeminist? :va

får lite flashbacks från vanilla sky.. har du mask nu martein?

Den höll. :3freak

:hihi genast när jag läste att det var en HON visste jag vad resten av er skulle svara.

Undrar vad svaret hade blivit om man bytt ut HON mot HAN?

Och ja de finns killar som kör så :fakta

Av de 14 killar innan dig som har svarat så är det 4 som har tagit in hennes kön som en negativt inverkande faktor.

I övrigt så kännde jag att man kunde skratta åt situationen då faran var helt och hållet över och inga som helst personskador hade förekommit. Visst är det tråkigt att sånt här ska ske men man kan ju glädjas åt hon förmodligen lärt sig en läxa, utan att någon blev skadad.

Sen är man ju inget skolexemplar på säker körning själv direkt även fast man lurar sig själv att man kör innom ramarna för vad man kan kontrollera. :gnissla

Hon kanske var jätterik och kanske ville driva med dig när hon körde så snabbt, att du skulle göra det i brallan när hon knappt kunde rulla iväg! ;)

Jag hade prylat henne rakt upp&ner. Man äventyrar inte andras liv på det viset. :straffligga

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu