Trubbis
En Lyttbacka
Har en tändplatta jag inte använder om det visar sig vara tändspolen
Var enklare än jag trodde att linda upp min på skolan mha elprogrammet
Så ska du ha en halvt sprillans ny 2 fas stator har jag en på lager 
Du kan kolla tändspolen genom att mäta över svart/röd kabel från motorn när den väl är igång och kolla hur många volt den matar. Ska ge 80-90 volt i alla fall. Min gav 50 volt innan jag lindade om den, svårstartad så inåt helvete
Var enklare än jag trodde att linda upp min på skolan mha elprogrammet

Du kan kolla tändspolen genom att mäta över svart/röd kabel från motorn när den väl är igång och kolla hur många volt den matar. Ska ge 80-90 volt i alla fall. Min gav 50 volt innan jag lindade om den, svårstartad så inåt helvete







