icko
Ny medlem
Går det någe fortare då?![]()
Naej!
Kyla, blåst, bihåleinflammation, regn o feber sätter stopp för alla varvrekord.........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Går det någe fortare då?![]()
Naej!
Kyla, blåst, bihåleinflammation, regn o feber sätter stopp för alla varvrekord.........![]()

Naej!
Kyla, blåst, bihåleinflammation, regn o feber sätter stopp för alla varvrekord.........![]()




Arlanda TT är inte öppet för allmänheten, endast SMC. Tyvärr har man efter Ezzo Forsbergs bortgång blivit tvungen att ställa in flertalet körningar resten av sommaren.

Passar top staget (det som håller topkåpan och backspeglar) både SP1 och SP2?! Nån som vet?!
Ja, det är samma. Bara färgen skiljer; SP-1 svart och SP-2 silverfärgat.
Ja, det är samma. Bara färgen skiljer; SP-1 svart och SP-2 silverfärgat.
Är inte det svarta staget från SP1:an tillverkat i stål?
SP:2ans stag är tillverkat i samansvetsade aluminiumrör. Som sedan är natur-eloxerade.
Snorkeln kanske passar, men det är ett kraftigare styrhuvud på 2:an.

Till Salu!
Jag måste tyvärr inse att jag använder min SP-2:a alldeles för lite och till fel sak. Det känns fel att ha en sådan hoj till fika med. För det är oftast det jag gör.
Det kommer bli otroligt svårt att skiljas från SP:n. På våren 2003 klev Hampus (en kompis till mig) in på AVA-mc och köpte en av de 20st SP-2r som såldes i Sverige. På sensommaren samma år fick jag ta över ägandet av denna SP
![]()
I fredags när jag var och besiktade hojen och besiktningsmannen skrev av mätarställningen. Då förstod jag att det var dags att sälja. 1600 mil
Om ni vet någon som vill köpa en mycket fin ock välutrustad svensksåld Honda SP-2. Hör då gärna av er. Jag har inte annonserat än. Jag börjar här, så får vi se om någon nappar.
Mvh Roger.
Tel. 0707-63 45 95

WTF! Nu när jag äntligen fått hem min!
Ja, den som köper din får nog den mest välvårdade cykel som kan köpas för pengar.
Håller med - SP1 övre kåpstag är i stål och sp2 i aluminium. Kan bytas mellan modellerna (av en händelse har jag ett SP2-stag liggande...).
Snorkeln är samma på båda modellerna.

Till Salu!
Jag måste tyvärr inse att jag använder min SP-2:a alldeles för lite och till fel sak. Det känns fel att ha en sådan hoj till fika med. För det är oftast det jag gör.
Det kommer bli otroligt svårt att skiljas från SP:n. På våren 2003 klev Hampus (en kompis till mig) in på AVA-mc och köpte en av de 20st SP-2r som såldes i Sverige. På sensommaren samma år fick jag ta över ägandet av denna SP
![]()
I fredags när jag var och besiktade hojen och besiktningsmannen skrev av mätarställningen. Då förstod jag att det var dags att sälja. 1600 mil
Om ni vet någon som vill köpa en mycket fin ock välutrustad svensksåld Honda SP-2. Hör då gärna av er. Jag har inte annonserat än. Jag börjar här, så får vi se om någon nappar.
Mvh Roger.
Tel. 0707-63 45 95
Naej!
Kyla, blåst, bihåleinflammation, regn o feber sätter stopp för alla varvrekord.........![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |