Honda SP1-tråden

Har en fin röd Spetta på gång från England, om gud vill & byxorna håller blir den min.....

Kul, Klasse, då håller vi tummarna!!!

Bif. en bild på min från idag. Grabbarna på tråden skällde på mig och beordrade "Stickers Off!" Har fått bort det värsta och gjort en första tvätt.

Lycka till med importen! :tummenupp

Bifogat

• IMG_0899low.jpg
    IMG_0899low.jpg
    80.5 KB · Visningar: 103

Bif. en bild på min från idag. Grabbarna på tråden skällde på mig och beordrade "Stickers Off!" Har fått bort det värsta och gjort en första tvätt.

:tummenupp Nu börjar det likna något:D Nu ser man att det är en snygg spetta! GRATTIS och det är kul att folk vaknar upp från radfyrakomat!!
Hoppas att sommaren och spettan kommer ge dig glädje och många sköna mil:tummenupp Ska ni till LELLE träffen??

Tack o bock! Ser verkligen fram emot säsongen!!

Lelleträffen? Inte alls omöjligt! Fler SPettor som ska dit??! :fyllisar

Vad tror du det kommer landa på att få hem hojen, reggning och allt? Hur ser priserna ut där borta? Ebay?

Ser skitfin ut!! Har du importerat från UK förut? Ha bara tagit hem en cab en gång, och det var hur smidigt som helst. Blir en bra affär?

Lelleträffen hade varit j-gt kul!

Har ej importerat från UK tidigare, men det känns som att det kommer gå smidigt! det var ju kul att vi båda snöade in på denna underbara hoj, nu blir det ju en stororder på Honda fälgstripes!!!

~2700 mil och inte en flugskit en på hojen:), inte för att härmas men -00 va de me.
Föresten, jag va i garaget och montera fast anslutning till batteriladdare (bra tips till dom som inte har det) och fick se en grön kabelanslutning ligga vid batteriet. Den var inte ansluten utan hade lock på, är det vad jag tror det är? nämligen powercomander anslutning som redan är framdraget? Kan visa foto om ni inte förstår vad jag menar...

Du har så fel, den gröna kabeln är INTE för att ansluta en powercomander.
Här kopplar man in sig om man har hondas programvara....i datorn

Mumma...vilken perla :tummenupp :tummenupp Grattis:banana

Tack! :)
Fick första bilderna från handlaren, ser äckligt fin ut...originalpior bara, men det kan man ju alltid fixa sen! :rofl

Såhär ser hon ut!

Ser kanon ut Klasse...GRATTIS, fan va kul att det blev en Spetta efter allt letande :D :D :D Nu ska vi ut och mullra i sommar :tummenupp

Och nä, jag menar inte Gixxern....:tuttar :banana

Last edited:
Nej verkligen inte då låter den som en damsugare ju.... Har mina på nu för besiktning på tisdag.... Sen blir det nerrivning i minsta detalj och upputsning!!! Varenda skruv ska bli ren och ramen och sving med mera ska bli svart!

Nm

Tjena SPettapiloter!

Har ni några uppgifter hur mycket Nm det skall dras när det gäller axeln till bakdäcket respektive framhjulet? Och hur mycket Nm det skall vara till bulltarna till bromsokena? :tummenupp Tack på förhand....

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...