Honda SP1-tråden

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Blev ingen Spetta för mig tyvärr, kedjan höll ej hela vägen denna gång.
Men om någon ska sälja framöver...hör gärna av er!

Surt Klasse...riktigt trist att höra.:(

Men det går fler tåg och säsongen är ju inte riktigt här ännu...jaga vidare så ska du se att du hittar något kul :tummenupp
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Det föll på två saker...dyr frakt...+ att hojen aldrig skulle gå igenom reg bes med den undertray som sitter på, alltså måste man riva av den & återställa, inte så billigt att få tag på dessa prylar...sen måste ju strålkastarhuset bytas för att anpassas till högertrafik, kostnaderna drog helt enkelt iväg, jävligt surt då hojen såg nästan ny ut!:(
 

marrdin

Nu blir vi farliga!!!
Gick med
12 Apr 2007
Ort
limmared
Hoj
SP1 - 00, XR 650 -03, 1,5st CR 250 -97, CRF 450-07, RMZ 450 -07.
det är inte till nån powercommander... Den kontakten är stor och grå och sitter på vänster sida under tanken vid förgasarna.... Har du en ctek? Bra grejer det! Har oxå en snabbis till min...:tummenupp

Kommer inte ihåg va de e för märke...
Men va e de för kontakt då??
 

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Det föll på två saker...dyr frakt...+ att hojen aldrig skulle gå igenom reg bes med den undertray som sitter på, alltså måste man riva av den & återställa, inte så billigt att få tag på dessa prylar...sen måste ju strålkastarhuset bytas för att anpassas till högertrafik, kostnaderna drog helt enkelt iväg, jävligt surt då hojen såg nästan ny ut!:(


Men bakljus och grejer kunde du ha fått lånat av mig juuu! Helt gratis... Frakten kunde du själv fixat tex du tagit flyget "over there" sen fraktat hojen med båten till NORGE där polarna väntande med bil och släp:tummenupp :tummenupp
 
Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Bussigt av dig att föreslå det Mr.Twin! :)
Sista ordet är inte sagt...hojen finns kvar, ska kolla lite med MC demionteringar idag ang framlyktan.

Har EV. en Spetta på G här i Sverige genom en kontakt...får se vad som händer där.

Brumma på!!!!
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
det finns inte många spettor på skrotar i sverige men om du ändå ev ska hämta en hoj i england, kolla där! Eller på tyska ebay! jag ska oxå kolla lite åt dig....
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Stora problemet är framlyktorna...nya kostar 8600 SEK paret....yihaaa...:gnissla och beggade är inte lätta att få tag på eftersom hojarna bara går och går och går...:tummenupp
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Kom på det.... Sorry hahaha.... Nu har man rivit spettan nästan klart.... Motor, ram, sving, framgaffel och hjul kvar.... ALLT annat är bortplockat!!! Någon som har special hylsan till muttrarna till motorn?! Den stora muttern till svingen och dom mindre till motorn?! Annars gör jag en egen.....

Hipp hopp
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Någon som vet hur mycket motor olja det går i en sp1
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Jaha kära SP bröder.
Då kan jag stollt meddela att jag idag la handpenning på en Spetta i London!
Prel. ankomst i Sverige i slutet av april!

Hojen är en av dom sista 01:eek:rna som gjordes då den t.om reggats som en 02:a i Storbritanien...2 ägare.

Känns kanon!:yoparty
 

Bifogat

  • media.jpg
    media.jpg
    41 KB · Visningar: 75
Last edited:

stoppklossen

Räkan
Gick med
19 Jun 2008
Ort
Gnesta
Hoj
honda sp1 2000
Jaha kära SP bröder.
Då kan jag stollt meddela att jag idag la handpenning på en Spetta i London!
Prel. ankomst i Sverige i slutet av april!

Hojen är en av dom sista 01:eek:rna som gjordes då den t.om reggats som en 02:a i Storbritanien...2 ägare.

Känns kanon!:yoparty

Grattis till en underbar motorcykel! Grymt spännande, hoppas allt går bra!:tummenupp
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top