Mr.Twin
MR.Twin
Vad tror du ska ha hänt med din hoj??
Bara för att den gått på bana & blivit bakhjulskörd?? E den vurpad så finns det garanterat spår/märken av det nånstans..
Tror många gatåkare sliter mer på sina hojar me fullgaskörningar/växlingar vid rödljus o sånt. Sen går ju bakhjulsåkat o diskutera, huruvida säker den som kört e på o "landa".
Men e packboxarna i gaffelbenen täta så ska det nog vara lugnt, annars kan jag ändå o rekomendera o byta till hårdare fjädrar då orginal e lite mossiga.
Tror det i det stora hela beror mera på hur hojen e skött!
För köper man en 8 år gammal sporthoj som man bara tror är söndagskörd till kyrkan kanske man ska kolla på custom istället..
O de där med bromsvätskan kan ju ha o göra med att den kokat vid många hårda, upprepade bromsningar på bana.. Därav svettband över som jag har på bilden så det inte droppar/rinner ifrån behållaren.![]()

Men vad jag menar är att det inte ska vara sönder skruvat och en massa jävla bondtrim med söderklippta kablar ect. Killar som tror att dom är kungar på att trimma och så vidare, killar som knappt har råd att åka omkring på sina hojar och gör saker och ting på egen hand. Detta är man rädd för.
Jag tävlade i många år i VARGARNA Speedway, och vad jag menar med det är att oftas är dessa hojar i bättre skick överlag. Tävling hojar brukar ha bätter updates och därav så skulle jag inte tveka en sekund att köpa! Men att bara säga halva sanningar mår jag inte bra av, han skulle kunna vara ärligare eller hur! Jag ställde frågan till SNAKE några gånger så han hade ju chansen. Och då ställer ju jag frågan genast till mig själv vad har han mer inte berättat! fattar du?

Last edited: