Honda SP1-tråden

Undrar lite...fanns SP-1 med denna Castrol lack, eller har någon skojat till det i efterhand? :va (vet att SP-2 fanns i Castrol..)

Det där är eftermarknadsgrejor tveklöst...dessutom är det inte "rätt" dekalkit till SP1, ser mer ut som det som följde med alla nya SP2.

Castrol SP1 resp SP2

Bifogat

• SP1 Castrollackad.jpg
    SP1 Castrollackad.jpg
    21.3 KB · Visningar: 107
  • SP2 Castrol.jpg
    SP2 Castrol.jpg
    90.9 KB · Visningar: 81
Last edited:
Håller på att restaurera ett set röda kåpor till en spetta och undrar om dekalerna ligger under eller utanpå klarlacken som original?

Jag har en uppsättning SP-1 2001 fälgar jag kan tänka mig att sälja. Lägger väl ut annons vad det lider, men PM:a gärna om någon är intresserad.

/m

Vad ska du ha för dem? jag har redan skaffat mig en annan framfälg men det är ju alltid bra med ett extra sett fälgar att ha regndäcken på.

Nu har jag läst hela (i alla fall nästan) tråden och förstår att sp1 är en riktigt bra hoj. Det har skrivits lite innan om vad som kan vara fel, men vad skulle ni rekommendera att man tittar lite extra på vid en affär? Några modellspecifika buggar som kan bli dyrt?

är du med eller!!!!
Det du skall göra är att kolla noga upp det dokumenterande detaljerna SERVIce... är detta OK så behöver inte du vara orolig.Jag köpte min i LÖRDAGs (Göteborg) och det finns en i Stockholm och jag fick ner priset till 52000 det är bara att hugga.Den hojen har papper som är OK men!!!! jag har inte sett dessa i verkligheten.

är du med eller!!!!
Det du skall göra är att kolla noga upp det dokumenterande detaljerna SERVIce... är detta OK så behöver inte du vara orolig.Jag köpte min i LÖRDAGs (Göteborg) och det finns en i Stockholm och jag fick ner priset till 52000 det är bara att hugga.Den hojen har papper som är OK men!!!! jag har inte sett dessa i verkligheten.

Bilder..... KUL för dig!!!!! Ska du ner till Lelleträffen -09?! Det är ett måste!!!!:tummenupp

Bilder... Kommer strax ,och jag vill åka till Lelleträffen men just nu har jag ingen att åka med. Men det kommmer strax att lösa sig tror jag vi får se!
Bilder..... KUL för dig!!!!! Ska du ner till Lelleträffen -09?! Det är ett måste!!!!:tummenupp

Bifogat

• 5225058196.jpg
    5225058196.jpg
    67.4 KB · Visningar: 106
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden