Honda Repsoltråden

Hallå ! Har kollat priser på CBR 1000 om och om igen och jag kan säga att jag har då inte betalt MER för min repsol än om jag skulle köpt en svart eller röd. Fattar inte vad du fått det ifrån att repsolen skall vara dyrare.
Skulle det vara så att repsolfärgsättningen på någon enstaka hoj är dyrare och man är beredd att betala för det så varför inte.

den var några tusenlappar dyrare när den var ny. :näsblod

Den gör sig verkligen med repsol-lacken,säga vad man vill (även om man e avis)
Den sticker ut.... bland alla R hojar.

Ja den va ca 5 laxar dyrare än övriga färgsättningar på honda.

Repsol hondan e kungen, kör själv en 05:a, snyggaste hojen som finns. tjejer blir kåta o killar förbannade :), gratulerar till din nya hoj :)

får man fråga vad du fick ge i mällan på din hoj å va de begärda priset va?

får man fråga vad du fick ge i mällan på din hoj å va de begärda priset va?

Klart du får fråga men jag ger inget svar. Kan väl säga så här , hade säkert fått lite mer för 954:an om jag lagt ut den på blocket , men då hade sannolikt repsolhondan sålts till nån annan och det ville jag inte riskera. Repsolhondan låg ute ca en halv dag innan jag slog till.

Hallå ! Har kollat priser på CBR 1000 om och om igen och jag kan säga att jag har då inte betalt MER för min repsol än om jag skulle köpt en svart eller röd. Fattar inte vad du fått det ifrån att repsolen skall vara dyrare.
Skulle det vara så att repsolfärgsättningen på någon enstaka hoj är dyrare och man är beredd att betala för det så varför inte.

Bry dig inte om de bittra inläggen, det är bara den svenska avundsjukan som lyser igenom!

Jag har alltid tyckt att den är asläcker, så jag kan bara säga ett stort Grattis till dig & till ett enormt bra val av hoj!

Kör försiktigt & ta hand om pärlan!:tummenupp

Bry dig inte om de bittra inläggen, det är bara den svenska avundsjukan som lyser igenom!

Jag har alltid tyckt att den är asläcker, så jag kan bara säga ett stort Grattis till dig & till ett enormt bra val av hoj!

Kör försiktigt & ta hand om pärlan!:tummenupp

Tack för de orden , de värmde. Var så säker , jag kommer sköta pärlan som ett barn och köra med förstånd. Får väl gasa på bana .

Vet inte varför man sägs vara avundsjuk när man inte förstår grejen? Jag förstår heller inte grejen med reklam, men om du gör det och är nöjd så gratulerar jag till affären. Även om jag inte fullt ut förstår, så ser jag ju att det är en snygg hoj! :)

Vilket väl är ett tydligt tecken på att dom inte är särskilt speciella, som sagt, bara annan lack? Eller vet du att dom har nån lyx som inte en vanlig 1000RR har?

Haha, du är inte lite avundsjuk va? Jag kör också ett gammalt lik, ja inte lika gammalt som ditt kanske, men jag gläds med killen istället.

Grattis till en snygg hoj Romi34, den är för dig säkert värd varje öre du fick pröjsa i mellanskillnad. Det är en härlig känsla med ny hoj.

Tack för de orden , de värmde. Var så säker , jag kommer sköta pärlan som ett barn och köra med förstånd. Får väl gasa på bana .

Som ovanstående säger. Skit i de negativa inläggen. Avundsjukan stinker lång väg.:zpy Du har köpt dig en kanonhoj och vad du än betalat blir du garanterat nöjd. Köpte mig själv en röd/svart 06á för inte så länge sedan och innan dess hade jag en skitfin 954á. Måste dock säga att jag saknar min kära gamla 954á men jag tror nog den glöms bort rätt snabbt så fort vädret tillåter att lufta min nya:tummenupp

Lycka till med din repsol nu...

Last edited:
Repsol-blejden e grymt fin... Den andas racing.

Men jag skulle aldrig köpa den om jag inte visste att jag kunde smiska det mesta på gatan, allt annat vore pinsamhet. Nu fick det bli lite mer match, iform av en wsbk-aprilia-haga-replica för min del, snyggare i mitt tycke men typ 50 hk mindre än repsol-hondan. dock roligare att hänga av 99,98% gatåkare med hoj som har 30% mindre effekt än medel...

:)

Men att köpa en repsol-blejd om man ska finåka, eller glida runt, det ser förjävligt pinsamt ut, så se till att gasa helvete...då är den hojjen ball :D annars är den antiklimax.

Moto GP

2008 03 09. Kvällsracet:tummenupp . Grymmt snygga blev de flesta hojar i strålkastarskenet:tummenupp , Pedrosa håller ångan uppe på Repsolhondan. Får kliva upp på pallen:) . En sådan replica-lackad Honda e gott att se:) . Hoppas du får många sköna stunder;) på din tjusiga hoj:) . Märkligt va många gnällspikar det var i farten:gnissla . De har väl tappat något på sin tank och fått en liten bula och blivit lite missnöjda med livet:huvet . Men det går över det:( . Snart är det vår och till er alla här på Sporthoj.com. Ta hand om varandra:pannkyss , vill vi gnälla kan vi väl ta ut agget emot de dyra försäkringarna eller liknande:huvet Gå ut i garaget och njut. Repsol, Nicky, WM:tummenupp

När det blir mörkt runt omkring lyser alltid lite racinginspirerade lacker upp.
HRC-design, Rothmansdesign, Freddie Spencer.......Repsol:) .... och så vidare:rock .
Med Stor marginal vinner de positiva SMILEY-gubbarna (12 mot 3), har du en dålig dag så inte behöver du berätta för oss, vi som är glada behåller gärna denna känsla. Så dra täcket över huvudet och börja om igen. Livet e kort, ett leende gör det säkrare/roligare att gasa runt lite:D Toyman

Repsol design:tummenupp

Bifogat

• IMG_1657 dark hp.jpg
    IMG_1657 dark hp.jpg
    232.2 KB · Visningar: 115
Last edited:
Herre jösses!!

Är vi inte alla offer för att leverera gratis reklam??
På tanken levererar vi ett märke, på hjälmen levererar vi ett varumärke, På skinnstället står det på benen, På hanskarna står det nåt.
På stövlarna ståre det något.

Varför väljer man en Repsol framför en blå vit Gixxer. eller en grön Kawa, eller en ... eller en ...

Den är annorlunda,

Lycka till med hojen!!
Den kommer att ge dig många roliga mil!! :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...