Honda Repsoltråden

Romi34

Äntligen hoj igen
Gick med
15 May 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400-07
Har i går gjort upp bytesaffären med stort B. Byter in min CBR 954 mot en repsolhonda -07 med ca 500 mil på mätaren. Försökte hitta en tråd för repsolhonda men icke , så jag skapar en.
Här skriver vi allt om repsolhonda i synnerhet och CBR 1000 RR i allmänhet.
Tycker själv att repsolhondan är den snyggaste/tuffaste sporthoj som tillverkats :yoparty .
Får se om det blir några inlägg , om inte lär tråden blekna av sig själv.
Lägg gärna in bilder på repsolhonda.

Så här ser repsolen ut som jag skall hämta , tror ni jag är glad eller ?

Bifogat

• FHF755-1001.jpg
    FHF755-1001.jpg
    201.7 KB · Visningar: 369
Grym..
Litet tips,finns en annons på blocket:repsol Raceställ för 2995:- och nä det är inte jag som har annonsen,tror bara det blir jävligt snyggt till hojen!

Varför betala för att åka runt med reklam på hojen? Och varför skulle det vara något speciellt med hojen just bara för den lackan? :va För det är väl bara lite reklam på den, inget annat jämfört med en vanlig 1000RR?

Varför betala för att åka runt med reklam på hojen? Och varför skulle det vara något speciellt med hojen just bara för den lackan? :va För det är väl bara lite reklam på den, inget annat jämfört med en vanlig 1000RR?

Kan så vara , men lacken är ju faan så snygg så jag kan mer än gärna betala för det. Repsolhonda är ju för faan kung av hojar jämfört med R1 och ZX 10 och GSX R och vad dom nu heter,

Kan så vara , men lacken är ju faan så snygg så jag kan mer än gärna betala för det. Repsolhonda är ju för faan kung av hojar jämfört med R1 och ZX 10 och GSX R och vad dom nu heter,
Å varför skulle den vara bättre just för att den har annan lack? Går den fortare då? Å framför allt, vad är det för skillnad mot en vanlig 1000RR? :va

Du har la aldrig sett en marlboro lackad RD500...:)

Snygg hoj dock, men alvarligt suger det med obetald reklam!

Håller med om att den är grymt snygg! Är ju fräckt att ha GP lack, spelar väl ingen roll om det är obetald reklam :yoparty

Njaaaa, det är ju lite skillnad med REPSOL , skulle ju inte va lika häftigt om det skulle stå CITY-GROSS på den, hehe

Jag tycker åxå den är grym :bananen

Racingdesign skapar en viss tidsanda. Minnen och prestanda

Den lilla doften utav racing på hög nivå infinner sig. Repsol.:D Toyman

Du får ta fler bilder o lägga upp här när du fått hem den, grymt snygg hoj!

Grattis, den är fantastiskt snygg! Men personligen skulle jag föredra den utan Repsol-texten.

Bifogat

• nonrepsol.jpg
    nonrepsol.jpg
    72.5 KB · Visningar: 191
Tejpa över Honda-vingen, skär bort Bridgestonetrycket på däcken och ta bort Showa-dekalerna på stötdämparna så inte de får "gratis reklam" också när du är ute och kör.... :rolleyes:

På vadå? Att Repsol får någon att betala extra för att göra reklam för dom? Nej!

Hallå ! Har kollat priser på CBR 1000 om och om igen och jag kan säga att jag har då inte betalt MER för min repsol än om jag skulle köpt en svart eller röd. Fattar inte vad du fått det ifrån att repsolen skall vara dyrare.
Skulle det vara så att repsolfärgsättningen på någon enstaka hoj är dyrare och man är beredd att betala för det så varför inte.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage