Honda Hornet 900

hej, någon som vet om det sitter en lambdasond på en europeisk/svensk honda hornet 900 '02? har nämligen slängt på en powercommander på min och det medföljde en "O2 eliminator" som kopplar bort signalen från lambdasonden om jag fattar rätt, dock hittar jag ingen sådan på min hoj. någon som vet mer?

hej, någon som vet om det sitter en lambdasond på en europeisk/svensk honda hornet 900 '02? har nämligen slängt på en powercommander på min och det medföljde en "O2 eliminator" som kopplar bort signalen från lambdasonden om jag fattar rätt, dock hittar jag ingen sådan på min hoj. någon som vet mer?

Ingen lambda på -02:tummenupp

nån som har koll på bra undertails och "tail tidy" kit till hornet 900?

leovince till 900 -06 e de bra skit?
Monterat å klart för 5300:- e de prisvärt?

tror det, låter helt ok. jag fick ett erbjudande på 5300kr för ett par Hurric slipons vilket tydligen skulle vara ett reapris (och det var utan montering). det var dessutom via en mc-webshop.

Jag hade Leo Vince titanium på min 900:a och jag var nöjd.Priset tycker jag också låter bra.Har du bytt till en 900:a till i år?Riktigt rolig cykel är det.

De blir nog ett byte ja...
Gillade den när jag provkörde så de e bara att slå till å testa en säsong:-)

Det gör du rätt i.Hade det inte varit för att man har(hade)för mycket pengar så hade jag inte bytt.Är det den gråa som står hos ahlqvist,har för mig den är i bra skick.

Hahaa...har du för mkt pengar alltså...vilket problem:-)
Ja de e den gråa...jag får fixa till den lite...den e ju helt orginal å de e inte snyggt:-)

Nu har jag inhandlat en 900 -06.

E de ngn som har bytt framlampa?
Undertail?
Satt på magkåpa?

Ang. slip-on

Jag införskaffade mig ett par yoshi trioval i sommras som jag struntade i att ta ur db killern på, men nu när jag gjorde det och skulle ut å ta årets första tur med hojen så uptäckte jag ett dramatiskt effekt tapp i mellan och topp registret, över 5000 varv så varvade bara motorn som fan utan att ge nånsom helst acceleration? Har ni andra som kör med yoshirör haft samma problem och avhjälps det med en pc?

Grattis!Undertail bytte jag på min.Kolla med dom på Ahlqvist.Har för mig att
dom tog hem från pyramid plastic.

Nu har jag skruvat lite på hojen.
På min var bakdelen delbar...bara att skruva isär så jag behöver inte köpa ngn ny undertail.
Va de inte så på din?

Nu har jag skruvat lite på hojen.
På min var bakdelen delbar...bara att skruva isär så jag behöver inte köpa ngn ny undertail.
Va de inte så på din?

De kan kanske vara så att Honda har gjort en ändring på dom nyare modellerna,jag hade en -03:a så på den var det en gigantiskt stor inneskärm i stort sett från stötdämparen till reflexen under reg.skylten.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!