Joker
Bra skit är bra skit..
Tja!!
Det jag undrar är om det finns någon här inne som har lite CRM länkar?
Och så har jag en fråga: Är det någon som vet hur bra bromsar det är på den, iallafall så att man kan komma upp på framhjulet.
Men sen gör det inte något om man rulla en bit också
Men är bromsarna fram så pass bra?
Sen så undrade jag om det går att köra på bakhjulet bra, kanske på 1, 2 och 3 eller ni som har kört vilka växlar går det på?
Tack på förhand.
-Joker...
Det jag undrar är om det finns någon här inne som har lite CRM länkar?
Och så har jag en fråga: Är det någon som vet hur bra bromsar det är på den, iallafall så att man kan komma upp på framhjulet.
Men sen gör det inte något om man rulla en bit också
Men är bromsarna fram så pass bra?
Sen så undrade jag om det går att köra på bakhjulet bra, kanske på 1, 2 och 3 eller ni som har kört vilka växlar går det på?
Tack på förhand.
-Joker...

Last edited:
Min gör 135 km/h, man kan nog få upp den i cirkus 150 km/h med ett annat drev. Med orginal drevning gjorde min 135 km/h på femman, och på sexan orkade den inte fortsätta att varva. Kan tilläggas att det blåste en del. Men sexan blir alldeles fär klen med orginal drev (enligt mig) Strypt han jag aldrig testa vad den maxade =) B.t.w nu när jag fixat så den kyler riktigt så misshandlade jag den ganska rejält uppe i skogan, under ett bra tag. Och det var inga problem med kylningen då! Gick inte ens över hälften på mätaren!
gå in på: