Honda Crm Goes Sm

Jaa men det är flatside så bättre flöde, men tror nog att det blir en 30mm ifall jag byter. Och den stryptes bara ner för att registreras som 11kw

aha då hänger ja med :tummenupp huhu.. min står som 9kw i papprena . blir biligare försäkring :D

Fick mitt drevpaket + småsaker. Hade beställt ett billigare paket med d.i.d kedja och 13-38 drevning men fick det dyrare med regina kedja och 14-40 så beställde ett 40 drev i onödan, ingen skilland för mig. Gick ändå på plus.

2220916.jpg

2220927.jpg

2220931.jpg

2220934.jpg

Najs, längtar och se detta projekt klart :D

Vilken av dessa är cdi boxen och var sitter strypningen?

Låda 1

2233255.jpg

2233268.jpg

Låda 2

den första är cdiboxen. strypningen sitter till vänster om kontakterna om du håller boxen i handen lixom... det går en koppartråd från ena kontakten till den andra.

det är bara att börja gräva så hittar du koppartråden.

det finns även en jävligt bra guide här nånstans som kronen har skrivit. jag tror det var i strypningnsfaqn men är inte säker. sök så hittar du nog. finns bilder och hela baletten.

Joo vet vilken du menar bara att bilderna är borta. Alltså till vänster om de båda kontakterna? Det finns inte flera trådar som går där och jag riskerar att klåpa till det och förstöra något? Skall jag tejpa efter att jag har hittat tråden och klippt av den?

E. Tog bort den just

2233942.jpg

Last edited:
Joo vet vilken du menar bara att bilderna är borta. Alltså till vänster om de båda kontakterna? Det finns inte flera trådar som går där och jag riskerar att klåpa till det och förstöra något? Skall jag tejpa efter att jag har hittat tråden och klippt av den?

E. Tog bort den just

2233942.jpg
Du tog rätt och ja sätt en tejpbit över. Skadar inte. :tummenupp

Om jag skall vara ärlig var den borta redan före jag skulle ta bort den. Trodde bara att den hade skavt mot något men nån gammal ägare hade tagit bort den.

Ber er om en liten tjänst, kan någon mäta mitten "pinnen" där framgaffeln sätts fast i ramen? Om 10 dagar får jag lön, då skulle det sitta bra med en usd gaffel.

det spelar ingen större roll hur tjock pinnen är. bara du har lager med samma yttermått...

Visst men menade lite på lager och sånt, skulle inte ha lust att plocka bort framgaffeln för att mäta lagrena..

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon