Honda Crm Goes Sm

Då ställer jag väl frågan igen då fast lite tydligare och nästa gång så får jag väl ta det på täckenspråk :va Vad för usd gafflar ska det bli? :näsblod
Ps. Klara körkortsteorin på första försöket idag!!!½ :yoparty Enligt min bror så skulle jag påpeka att jag hade samma bristande punkt där jag hade tydligen tappat många poäng, även så kallat polismans tecken :skrattaåt
 
Ursäkta märkte inte vad du hade skrivit. Tänkte lite på en från en cr250 från 1996

nice! :tummenupp blir nästan sugen på det med.. har en kompis som äger 1 och de är rätt edentisk ram mäsigt med crm:en fast lite stadigare svetsfogar, sving och självklart grymmare gafflar :tungan funderar på det också men ska arbeta av min lista först.. :näsblod först sm däck, senare så funderar jag på deppipe eller underliggande arrow, och sen är tanken på övriga små ditaljer för att få hojen att se finare ut :rolleyes: ska nog börja med att ta någon dag att sätta galler i kylvingarna.. funderat på om det skulle va snyggt att sätta kromat galler på undersidan utmed hela bakskärmen.. förmodligen inte men man måste ju prova lite annars kommer man inte fram till nåt nytt :)

Edit: srry för långa inlägg som kanske inte hör hämma här, få arbeta snart på en egen sida :D
 
Undrar jag med, varför i helvete då??

snyggt och att gör nåt som ingen annan gör! :näsblod sen vad jag har fattat så brukar de vara bättre än dep el de vanliga arrow.. fast jag tror det blir dep ändå för de skiner igenom rätt gött när man har underligande att den är trimmad :arsele
SNART FÅR DE BLI! är så jävla trött på att det inte går snabbare en 110! :gnissla
 
Last edited:
snyggt och att gör nåt som ingen annan gör! :näsblod sen vad jag har fattat så brukar de vara bättre än dep el de vanliga arrow.. fast jag tror det blir dep ändå för de skiner igenom rätt gött när man har underligande att den är trimmad :arsele
SNART FÅR DE BLI! är så jävla trött på att det inte går snabbare en 110! :gnissla
tror inte att din hoj är riktigt ostrypt jag...
 
snyggt och att gör nåt som ingen annan gör! :näsblod sen vad jag har fattat så brukar de vara bättre än dep el de vanliga arrow.. fast jag tror det blir dep ändå för de skiner igenom rätt gött när man har underligande att den är trimmad :arsele
SNART FÅR DE BLI! är så jävla trött på att det inte går snabbare en 110! :gnissla
Att någon gör det för enkelhetens skull dvs om man skulle göra ett eget kan jag förstå. Men att förstöra en Motard med ett fult underliggande rör är enligt mig ofattbart. Men smaken är ju som bekant som baken.

Bara att nämna så fungerar Arrowröret (överliggande) bättre än DEP systemet till en i övrigt org motor.

Vad det verkar som så är DEPet avstämt för läre varv.
 
Att någon gör det för enkelhetens skull dvs om man skulle göra ett eget kan jag förstå. Men att förstöra en Motard med ett fult underliggande rör är enligt mig ofattbart. Men smaken är ju som bekant som baken.

Bara att nämna så fungerar Arrowröret (överliggande) bättre än DEP systemet till en i övrigt org motor.

Vad det verkar som så är DEPet avstämt för läre varv.
Håller med. Underliggande är lite väl mycket MF-style.. Sen lär det ju dra en del poliser med.
 
Jag har crashat hojen... är bara skit kvar. fick ihop den för försäljning i eftermidags. skulle bara ta en provtur och se så att allt höll ihop. kommer åkandes på en 70 väg, håller väl en 110-120, vägen svänger men jag inser att jag har för hög fart för att klara kurvan, hinner tänka lite, och hoppar av hojen. jag landar i ett mjukt dike och klarade mig bra tack vare att jag hade mina cross-skydd på mig.. hojen däremot... den stack iväg in i skogen och ner för en slänt, den tog stopp i en stor gran,,, bara skit kvar... :huvet


Får se om det blir en husa nu eller om jag får skaffa något billigare :huvet
 
Håller med. Underliggande är lite väl mycket MF-style.. Sen lär det ju dra en del poliser med.

jo de e en anleding jag ska låtta bli enligt den där med polis-biten:näsblod ne den är inte helt ostrypt... ingen bricka i föggen, luftburk och cdi är fixat... men jag tror nästan att brickan i kröken sitter kvar :gnissla sen är den neddrevad visserligen och med org.drev skulle den göra upp i mot 130 enligt förra ägarn men det är faktist roligare på nåt sätt att den går som ett skollat ollon upp till 110 :tuttar menmen.. ska fundera fortfarande vad det blir fövirrad pga dep är snyggare än arrow men det lönar sig mer med arrow i effektskilnad :confused: vart kan man få tag på ett arrow eller dep på smidigaste sätt??? :näsblod
 
Jag har crashat hojen... är bara skit kvar. fick ihop den för försäljning i eftermidags. skulle bara ta en provtur och se så att allt höll ihop. kommer åkandes på en 70 väg, håller väl en 110-120, vägen svänger men jag inser att jag har för hög fart för att klara kurvan, hinner tänka lite, och hoppar av hojen. jag landar i ett mjukt dike och klarade mig bra tack vare att jag hade mina cross-skydd på mig.. hojen däremot... den stack iväg in i skogen och ner för en slänt, den tog stopp i en stor gran,,, bara skit kvar... :huvet


Får se om det blir en husa nu eller om jag får skaffa något billigare :huvet



Ohh, shit! :näsblod
 
den stack iväg in i skogen och ner för en slänt, den tog stopp i en stor gran,,, bara skit kvar... :huvet

Får se om det blir en husa nu eller om jag får skaffa något billigare :huvet

onoooo! :zpy låter inte alls bra... har du den inte försäkrad så du får ut något där då? :confused: låter hemskt att få släpa en fd. fin honda till skroten :3freak

PS. blir du inte av med den/delar så kan ja säga direkt nu då att jag är intresserad i arrow-systemet om det inte omkom :4skrika
 
onoooo! :zpy låter inte alls bra... har du den inte försäkrad så du får ut något där då? :confused: låter hemskt att få släpa en fd. fin honda till skroten :3freak

PS. blir du inte av med den/delar så kan ja säga direkt nu då att jag är intresserad i arrow-systemet om det inte omkom :4skrika


om jag får ut försäkringspengar lr inte spelar inte så stor roll då jag lär få ut en sketsumma ändå... det är allt jobb och all kärlek jag har lagt som betyder... och det går inte att ersätta med pengar.
 
om jag får ut försäkringspengar lr inte spelar inte så stor roll då jag lär få ut en sketsumma ändå... det är allt jobb och all kärlek jag har lagt som betyder... och det går inte att ersätta med pengar.

har all förståelse... angående försäkring btw så vet man aldri hur det kan sluta... antingen värderar dom det som skit eller så ger dom en kanske en ny hoj eller rätt bra med pengar pga av att hojen blir för dyr att reppa. :rolleyes: menmen... är inte alltid kul när som du nu lagt ut mycket tid på hojen :gnissla
 
FÖR HELVETE TAPPER! jaja jag har me gjort en liknande sak.. MEn du har lagt ner lite mer jobb på din ön vad jag gjorde på min! lider me dig :gnissla
 
Fyfan va surt T4pp3r!

När den väl blivit klar efter allt arbete så går det åta helvete :näsblod


R.I.P T4pp3r's Honda CRM
 
BTW Kvisten: ang att hojen bara gör 110..... hur liiger det till med varven vid 110? är det max varv elr varvstopp vid så där 7000 - 9000 rpm?

om detta är fallet, är det säkerligen vajern till avgasportarna som gått av...
 
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

Back
Top