OkVisst men menade lite på lager och sånt, skulle inte ha lust att plocka bort framgaffeln för att mäta lagrena..
Har inte min isär nu så kan tyvärr inte hjälpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OkVisst men menade lite på lager och sånt, skulle inte ha lust att plocka bort framgaffeln för att mäta lagrena..
Vad för usd gafflar ska det bli?
Enligt min bror så skulle jag påpeka att jag hade samma bristande punkt där jag hade tydligen tappat många poäng, även så kallat polismans tecken 
Ursäkta märkte inte vad du hade skrivit. Tänkte lite på en från en cr250 från 1996
funderar på det också men ska arbeta av min lista först..
först sm däck, senare så funderar jag på deppipe eller underliggande arrow, och sen är tanken på övriga små ditaljer för att få hojen att se finare ut 
Undrar jag med, varför i helvete då??
sen vad jag har fattat så brukar de vara bättre än dep el de vanliga arrow.. fast jag tror det blir dep ändå för de skiner igenom rätt gött när man har underligande att den är trimmad 

tror inte att din hoj är riktigt ostrypt jag...snyggt och att gör nåt som ingen annan gör!sen vad jag har fattat så brukar de vara bättre än dep el de vanliga arrow.. fast jag tror det blir dep ändå för de skiner igenom rätt gött när man har underligande att den är trimmad
SNART FÅR DE BLI! är så jävla trött på att det inte går snabbare en 110!![]()
Att någon gör det för enkelhetens skull dvs om man skulle göra ett eget kan jag förstå. Men att förstöra en Motard med ett fult underliggande rör är enligt mig ofattbart. Men smaken är ju som bekant som baken.snyggt och att gör nåt som ingen annan gör!sen vad jag har fattat så brukar de vara bättre än dep el de vanliga arrow.. fast jag tror det blir dep ändå för de skiner igenom rätt gött när man har underligande att den är trimmad
SNART FÅR DE BLI! är så jävla trött på att det inte går snabbare en 110!![]()
Håller med. Underliggande är lite väl mycket MF-style.. Sen lär det ju dra en del poliser med.Att någon gör det för enkelhetens skull dvs om man skulle göra ett eget kan jag förstå. Men att förstöra en Motard med ett fult underliggande rör är enligt mig ofattbart. Men smaken är ju som bekant som baken.
Bara att nämna så fungerar Arrowröret (överliggande) bättre än DEP systemet till en i övrigt org motor.
Vad det verkar som så är DEPet avstämt för läre varv.

Håller med. Underliggande är lite väl mycket MF-style.. Sen lär det ju dra en del poliser med.
ne den är inte helt ostrypt... ingen bricka i föggen, luftburk och cdi är fixat... men jag tror nästan att brickan i kröken sitter kvar
sen är den neddrevad visserligen och med org.drev skulle den göra upp i mot 130 enligt förra ägarn men det är faktist roligare på nåt sätt att den går som ett skollat ollon upp till 110
menmen.. ska fundera fortfarande vad det blir fövirrad pga dep är snyggare än arrow men det lönar sig mer med arrow i effektskilnad 
Jag har crashat hojen... är bara skit kvar. fick ihop den för försäljning i eftermidags. skulle bara ta en provtur och se så att allt höll ihop. kommer åkandes på en 70 väg, håller väl en 110-120, vägen svänger men jag inser att jag har för hög fart för att klara kurvan, hinner tänka lite, och hoppar av hojen. jag landar i ett mjukt dike och klarade mig bra tack vare att jag hade mina cross-skydd på mig.. hojen däremot... den stack iväg in i skogen och ner för en slänt, den tog stopp i en stor gran,,, bara skit kvar...![]()
Får se om det blir en husa nu eller om jag får skaffa något billigare![]()

den stack iväg in i skogen och ner för en slänt, den tog stopp i en stor gran,,, bara skit kvar...![]()
Får se om det blir en husa nu eller om jag får skaffa något billigare![]()
låter inte alls bra... har du den inte försäkrad så du får ut något där då?

onoooo!låter inte alls bra... har du den inte försäkrad så du får ut något där då?
låter hemskt att få släpa en fd. fin honda till skroten
![]()
PS. blir du inte av med den/delar så kan ja säga direkt nu då att jag är intresserad i arrow-systemet om det inte omkom![]()
om jag får ut försäkringspengar lr inte spelar inte så stor roll då jag lär få ut en sketsumma ändå... det är allt jobb och all kärlek jag har lagt som betyder... och det går inte att ersätta med pengar.

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |