Honda CB1000R-tråden

Hallå alla likasinnade!
Har precis fått min nya cykel lagom till första snön här i stockholm så man får väl nöja sig med att skruva lite på den så länge.
de ja undra är om nån vet någon bra återförsäljare på Leo Vince här i landet som dom är nöjda med?

Hallå alla likasinnade!
Har precis fått min nya cykel lagom till första snön här i stockholm så man får väl nöja sig med att skruva lite på den så länge.
de ja undra är om nån vet någon bra återförsäljare på Leo Vince här i landet som dom är nöjda med?

finns ingen bättre återförsäljare än honda mc center i göteborg =) :tummenupp

Hallå alla likasinnade!

Honda mc center här i Göteborg har funkat klockrent för mig

Hmm ja jag ska ju ner dit snart så ja får nog ta en sväng förbi.
Tack för tipset

Fick mitt brev igår. Vet inte riktigt när jag kommer att lämna in hojen dock.

Fick också mitt brev igår,men det får dom fixa på nästa service.Tänkte jag skulle beställa en power commander nu i dagarna.Jag läste någonstans om att det hade kommit en ny modell,pc5.Vad är skillnaden på den och pc3?
Är det någon som vet så vore jag tacksam om någon kunde berätta.

Är det någon som är längre än 190 som äger en cb1000r, inga problem med din längd isf?

vh

Du kan nog vara lugn vad gäller din längd. Har en bekant som är +190 och det var då inga problems för han vid en provtur.

Om man ryms på hojen eller inte är en sak, det ska ju också se vettigt ut också(vet inte hur du är annars formad). Ta med en kompis som kikar på dig från sidan när du sitter på.

Det kuliga när kompisen satt sig på den, var att det såg inte tokigt ut, men CB:n blev mindre på nåt konstigt sätt. Med mindre menar jag inget negativt med, utan den såg ......ännu snabbare ut?!? :)

Grymt skön hoj. Jag var en av tjommarna som var ner till fabriken och körde hem en CB. Enkel väg 400 mil hem till Boden.

En liten reseberättelse om turen: http://www.saarela.se/aktuellt/aktuelltbild08/080715/080715.html

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...