Hon var en han

Är det annorlunda om en tjej sminkar sig (smink av typen en hel kaka i ansiktet) och mannen får se henne utan smink när de ska till att ha sex? Och även om man då ser tjejen som en sexualbrottsling - är det okej att slå in tänderna på henne "in action"?

Spännande diskussion faktiskt! :)

Då är det bara på med kravallhjälmen, ner med visiret, skrapa bort ID-märkningen, fila bort gummiskyddshöljet på batongen och blunda och veva.

:rofl
Du kan få bli hedersmedlem. :hihi
Behåll peruken på bara. :trixie
Vad nice!!:banana Medlem nr 2 efter grundaren!! Peruk blir perfa, jag har mer hår på bröstet än på flinten. Jag ska flumma på en urartad invigningsritual för resten av de köande! Ser fram emot en 2-hojars frigjord FFCMC-rote i prideparaden i sommar!
greddysmiley.gif

Varnade en polare flera gånger på ett uteställe för att den han raggade på var en kille i klänning.. Han var packad o trodde inte mig, Men till slut fick man väl handen på nåt hårt under klänningen, för han gick ut o spydde en bra stund... :D

Har bruden adamsäpple så låt bli om du inte gillar sånt :tummenupp

2773081 Påminner mig om historien om den mist sag äcklige gubben som satt vid kortsidan av baren och spanade in alla brudar, sen gick han fram till den snyggaste, sexigaste bruden av alla, tog henne på brösten och slickade henne i örat och väste "knulla lite?"

Givetvis fick han ju en fet smäll och ett blåöga.

Tjejen fick lite dåligt samvete, så när han hade kravlat sig upp från golvet sa hon "raggar du alltid på det där viset lär du ju ha fått ett och annat blåöga"

Varpå gubben flinar och säger "jo, men jag har fått knulla också"

Det kanske är värt att få spö 9 gånger av 10 för vissa?
UT månne? :va

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back