Hon var en han

Våldsförhärligandet och allt snack om att man skulle spöa den eller den pga det eller det på SH är direkt skrämmande. Sjukt att våld verkar vara så mångas enda väg att lösa "problem" eller få upprättelse för en inbillad eller verklig oförrätt.

bara jag som ser en direkt koppling mellan SH och "verkligheten" ? mycket snack, och faktiskt för mycket verkstad också :(

Sjukt att våld verkar vara så mångas enda väg att lösa "problem" eller få upprättelse för en inbillad eller verklig oförrätt.

För att citera min gode mor:
"- Där hjärnan tar slut tar nävarna vid!" :mattias

Saknar man självkänsla drabbas man lätt av sårad stolthet och i brist på mental förmåga blir nävarna enda sättet att få upprättelse. Sen är det väl ytterligare en gång bevisat att det inte finns något bräckligare i universum än det manliga egot.

Last edited:

Saknar man självkänsla drabbas man lätt av sårad stolthet och i brist på mental förmåga blir nävarna enda sättet att få upprättelse. Sen är det väl ytterligare en gång bevisat att det inte finns något bräckligare i universum än det manliga egot.

:fakta
sant!
Lättkränkta män med vafanglorupå-mentalitet ihop med alkohol är en kombination som osvikligt levererar! :hihi
/J

Ahh, då var det något annat han satt i buren i danmark för..

Vad heter visan? "Balladen om brudarna med extra allt"?

Tror en heter "Balladen om när Don Quijote åker på en blåsing", rätt rolig visa, "Man tar ett skamgrepp, man tror man har rätt till, och får nått i handen man inte vill ha!" :)

/I

Saknar man självkänsla drabbas man lätt av sårad stolthet och i brist på mental förmåga blir nävarna enda sättet att få upprättelse.

Jag fattar inte det här resonemanget, har ni ens läst artikeln?
En kille våldförde sig på en annan och fick tänderna utslagna (vilket naturligtvis är en överdrift, förmodligen trodde man att en tand satt lite löst men det visade sig senare att det var tuggummi).
Sexualbrottslingar skall naturligtvis inte misshandlas hej vilt men om de in action får en smäll av sitt offer - fine med mig.

Är det annorlunda om en tjej sminkar sig (smink av typen en hel kaka i ansiktet) och mannen får se henne utan smink när de ska till att ha sex? Och även om man då ser tjejen som en sexualbrottsling - är det okej att slå in tänderna på henne "in action"?

Spännande diskussion faktiskt! :)

Är det annorlunda om en tjej sminkar sig (smink av typen en hel kaka i ansiktet) och mannen får se henne utan smink när de ska till att ha sex? Och även om man då ser tjejen som en sexualbrottsling - är det okej att slå in tänderna på henne "in action"?

Vilken dum fråga. :)

Normupplösningen är total, jag ger upp (i några minuter i alla fall)

Ääh, är väl samma sak väl då när man vaknar upp och upptäcker vad den snygga tjejen man träffade igår tog vägen.
Man slår inte in tänderna utan istället försöker smita ifrån så fort som möjligt:brynad

Är det?! Falsk marknadsföring som falsk marknadsföring.....

Ja, för dig är det säkert samma sak men jag tror att många äro de som håller med om att de inte vill ha sex med en kille lika gärna som en mindre vacker tjej.
Men du förespråkar ju normupplösning i allt annat så att du tycker sexövergrepp är okej är egentligen bara en i raden av vansinniga resonemang. :hej

2775507 Ja, för dig är det säkert samma sak men jag tror att många äro de som håller med om att de inte vill ha sex med en kille lika gärna som en mindre vacker tjej.
Men du förespråkar ju normupplösning i allt annat så att du tycker sexövergrepp är okej är egentligen bara en i raden av vansinniga resonemang. :hej
Det är iofs bara du som kallar det ett sexuellt övergrepp. tror inte det skulle ens stanna en minut på en åklagares skrivbord om nu den försmådda mannen skulle göra polissak av det.

Jaha var det du som fick spö.
Hade du den rosa klänningen på??:D

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back