Hojserie: Long way round

Jag vet att tråden har några år på nacken, men fan va bra denna serien var:-) Riktigt kul att se och väldigt inspirerande:-) Har köpt lite filmer på amazon om dom här 2 killarna och ska kolla igenom framöver.

Mongoliet verkar ju vara ganska unikt samt road of bones, fyfan vilket jobb att ta sig igenom det. Då var dom ändå ett rejält gäng:P Något liknande hade vart väldigt häftigt att göra, men själv vill jag nog inte åka dock:P

Ganska häftigt att Oisin hughes gjorde typ samma sak fast själv, riktigt bra jobbat:-)

För dom som inte sett den, är den helt klart sevärd och underhållande i vintermörkret:-)

Jo jag gillade den också, men personligen tycker jag nog att Not dead yet är mycket bättre. Han kör ensam utan ett helt team med sig.

Jo jag gillade den också, men personligen tycker jag nog att Not dead yet är mycket bättre. Han kör ensam utan ett helt team med sig.

Fast jag gillar inte Long way round/down för hur svårt det är utan för att det är en hojresa med bra gemenskap och en upplevelse. Att det är lite folk med känns roligare.

JAG VILL HATA CHARLEY BOORMAN men jag bara älskar honom. Ren och skär svensk avundsjuka bara för han får göra alla coola grejer. Serien gick i julas på nån kanal (knapp 14 på fjärrkontrollen) och jag gillade varenda sekund :wiggle

Last edited:
JAG VILL HATA CHARLEY BOORMAN men jag bara älskar honom. Ren och skär svensk avundsjuka bara för han får göra alla coola grejer. Serien gick i julas på nån kanal (knapp 14 på fjärrkontrollen) och jag gillade varenda sekund :wiggle
Om du vill se någon som bara hojjar, så rekommenderar jag "The Worlds greatest motorcycle rides" med Henry Cole.
En mysig snubbe som tourar på olika hojjar.

Så kollar jag bara på din avatar:)
Tack Nisse, skall kolla den på måndag, på arbetstid, 47 min slösar man inte bort hur som helst.

Vet inte hur många avsnitt det är, men ett par arbetsdagar kan du nog hålla dig ifrån att ställa till skada.
Det måste arbetsgivaren uppskatta.

PS: Sydafrikaavsnitten rekommenderas.

Vet inte hur många avsnitt det är, men ett par arbetsdagar kan du nog hålla dig ifrån att ställa till skada.
Det måste arbetsgivaren uppskatta.

PS: Sydafrikaavsnitten rekommenderas.

Tyvärr hittar jag bara Sydafrikaavsnittet dubbat, inte textat, på ryska vilket gör att det blir lite svårlyssnat. Måttåtsickla förstår jag men mest kollade jag utan ljud...

Tyvärr hittar jag bara Sydafrikaavsnittet dubbat, inte textat, på ryska vilket gör att det blir lite svårlyssnat. Måttåtsickla förstår jag men mest kollade jag utan ljud...

Long way down är inte ett avsnitt, det är ju tre dvd:er. Inte så svårt att googla upp på TPB... Orkar inte bläddra tillbaka och kolla vad problemet är, lat.

Väldigt sevärda dokumentärer båda två.

Om du vill se någon som bara hojjar, så rekommenderar jag "The Worlds greatest motorcycle rides" med Henry Cole.
En mysig snubbe som tourar på olika hojjar.

Long way down är inte ett avsnitt, det är ju tre dvd:er. Inte så svårt att googla upp på TPB... Orkar inte bläddra tillbaka och kolla vad problemet är, lat.

Väldigt sevärda dokumentärer båda två.

Ber om ursäkt, det var Skrotnisses länk till Henry Coles serie jag menade, borde kanske skrivit det...:(

Serien går i repris http://www.travelchanneltv.se/serie...reatest Motorcycle Rides&ID=1626#.UwEO-aLHH0M om man har den kanalen. Och nu är det bäst att säga att det är Henry Coles resor jag menar!:)

Och tack Skrotnisse för Skottska resan, underbar att se. Skulle jag köpa ny hoj blir det en Norton!:)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti