Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aaaah. Jag sitter på jobbet så jag kan inte testa att tanka härifrån.
Kollade inte så noga. Får ta det när jag kommer hem.
Jo jag gillade den också, men personligen tycker jag nog att Not dead yet är mycket bättre. Han kör ensam utan ett helt team med sig.
Om du vill se någon som bara hojjar, så rekommenderar jag "The Worlds greatest motorcycle rides" med Henry Cole.JAG VILL HATA CHARLEY BOORMAN men jag bara älskar honom. Ren och skär svensk avundsjuka bara för han får göra alla coola grejer. Serien gick i julas på nån kanal (knapp 14 på fjärrkontrollen) och jag gillade varenda sekund![]()
Om du vill se
En mysig snubbe
Så kollar jag bara på din avatar
Tack Nisse, skall kolla den på måndag, på arbetstid, 47 min slösar man inte bort hur som helst.
Vet inte hur många avsnitt det är, men ett par arbetsdagar kan du nog hålla dig ifrån att ställa till skada.
Det måste arbetsgivaren uppskatta.
PS: Sydafrikaavsnitten rekommenderas.
Tyvärr hittar jag bara Sydafrikaavsnittet dubbat, inte textat, på ryska vilket gör att det blir lite svårlyssnat. Måttåtsickla förstår jag men mest kollade jag utan ljud...
Om du vill se någon som bara hojjar, så rekommenderar jag "The Worlds greatest motorcycle rides" med Henry Cole.
En mysig snubbe som tourar på olika hojjar.
Long way down är inte ett avsnitt, det är ju tre dvd:er. Inte så svårt att googla upp på TPB... Orkar inte bläddra tillbaka och kolla vad problemet är, lat.
Väldigt sevärda dokumentärer båda två.
Tyvärr hittar jag bara Sydafrikaavsnittet dubbat, inte textat, på ryska vilket gör att det blir lite svårlyssnat. Måttåtsickla förstår jag men mest kollade jag utan ljud...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |