blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
nu ska vi väl kanske inte överdrivaOLJEKYLD GSXR skrev:Förförra året var SS600-hojarna snabbare på alla banor än STCC-bilarna vad jag vet. BTCC mot Moto GP är som att tävla med luftballong mot Concorde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nu ska vi väl kanske inte överdrivaOLJEKYLD GSXR skrev:Förförra året var SS600-hojarna snabbare på alla banor än STCC-bilarna vad jag vet. BTCC mot Moto GP är som att tävla med luftballong mot Concorde.
OLJEKYLD GSXR skrev:Förförra året var SS600-hojarna snabbare på alla banor än STCC-bilarna vad jag vet. BTCC mot Moto GP är som att tävla med luftballong mot Concorde.
SvartR1a skrev:BTCC bilarna PISSAR på allt vad motorcyklar heter. MC har inte en chans i kurvorna så det är nog kompisen som har rätt. MC gör däremot slarvsylta av de flesta standardbilarna men ute på bana så har motorcyklarna inte mycket att sätta emot. Andledningen är bilarnas Downforce och att deras kontaktyta med asfalten är större.
Om hojjen skulle ha lika bra grepp i backen skulle den ha 4 hjul ocksåwalpen skrev:jag är ganska säker på att en moto GP hoj hade kört 8r runt bilen, för att en lamborghini Gallardo ska ha samma vikt effekt förhållande som en Mv Agusta så skulle den ha 970hk.
Mm, det mest pålitliga testet i historienReDan skrev:Så på en kurvig engelsk rr bana mellan en miljonkronors porse och en yamaha R1
så vinner porschen! (testat av engelskt tv program, men fortf väldigt lika)
mr_Pink skrev:1 eller 2 år sen, kommer inte ihåg vilken tidning, Allt om mc eller Bike tror jag, där jämförde dom det årets vinnare av STCC mot vinnaren av RR, tror det var 600, det testet gick inte till vår fördel...
Ledsen att jag är oklar över tidning och när, men innehållet vet jag..![]()
det måste ha varit på blöttDon Quixote skrev:Gälleråsen förra året - Bästa varvtid: Jan ”Flash” Nilsson 1.10,323.
Det är vad jag har som personbästa på Åsen. Toppen i SS600 körde 1.07 blankt! En ganska gigantiskt skillnad. Och det är på en bana som svänger hela tiden!
Tysken skrev:Jag tror att den snabbaste vinner
Gustav1 skrev:Tysken skrev:Jag tror att den snabbaste vinner
Hur tänker du då?
Jag tror det är nåt lurt här.
heimdal skrev:du måste väl förstå att det är en kuggfråga..
den snabbast kör ju av vägen![]()
Nääää den som är snabbast kommer längst ut i bollhavet och vinnerGustav1 skrev:Na, den som kör snabbast har högst hastighet ner i diket.
ReDan skrev:Motogp=expriment hojjar!
F1=expriment bilar
btcc/stcc=standardbilar som är plastutrustade och vässade motorer!
Så på en kurvig engelsk rr bana mellan en miljonkronors porse och en yamaha R1
så vinner porschen! (testat av engelskt tv program, men fortf väldigt lika)
Men mellan en BTCC bil som är slöare änn en dyr Porsche
och mot en motogp hoj som är det snabbaste du kan hitta på två hjul
runt en bana så är det juh bara att räkna ut hur mycket motogp hojjen
kommer vinna med!
Dock så spöar f1't bilen allt annat på bana!![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |