Hoj till Tjejen

Ludde-man skrev:
och det med adoption jag har en brorson som jag har mini crossen till sen guddotter som snart ska ha cross så sen ska ju bruden också ha hoj+ev. cross så jag har fullt upp :rolleyes:
Ja ja man far väl försöka klara sig pa egen hand da :hihi :hihi Det ska nog ga bra det med. ;)

Det kliar sa hemskt i högerhanden när man känner plusgrader i luften att jag har börjat kika pa om jag kan hitta nagon lämplig hoj här nere i Tyskland. Det svara när man flyttar till annat land är att man har ingen aning om vad man far för övriga kostnader som man inte hade i Sverige. Det ska nog bli nagot till slut ända. :gnissla :gnissla

Palmas skrev:
Ja ja man far väl försöka klara sig pa egen hand da :hihi :hihi Det ska nog ga bra det med. ;)

Det kliar sa hemskt i högerhanden när man känner plusgrader i luften att jag har börjat kika pa om jag kan hitta nagon lämplig hoj här nere i Tyskland. Det svara när man flyttar till annat land är att man har ingen aning om vad man far för övriga kostnader som man inte hade i Sverige. Det ska nog bli nagot till slut ända. :gnissla :gnissla
Måste ju ha hoj jag klarade 4 dagar i sverige efter flytten tillbaka innan jag sprang o köpte en ... samma sak när jag flyttade till USA tog 2 veckor sen va det hoj dags.. :tummenupp de extra kostnaderna är smällar man får ta :D
man får skära ner på annat istället :yoparty

Ludde din gamla SHOT-kung... :3freak
:fyllisar

Det e ordning på dig.......klart bruttan ska ha en hoj!! :banana

Ludde-man skrev:
Måste ju ha hoj jag klarade 4 dagar i sverige efter flytten tillbaka innan jag sprang o köpte en ... samma sak när jag flyttade till USA tog 2 veckor sen va det hoj dags.. :tummenupp de extra kostnaderna är smällar man får ta :D
man får skära ner på annat istället :yoparty
Jag skulle gärna dra ner pa extrakostnaderna men det är svarare att prioritera nu än förut och orsaken ser du här till vänster i min nya avtar.

Sa länge frun inte har jobb här i Tyskland sa far man halla i Euro-pengarna.

Fast med kreativt tänkande sa kan man säkert räkna hem ett MC-köp eftersom vi da inte behöver tva bilar te x. Det ska nog blir nagot i slutändan. Sommarn börjar inte än pa en manad här nere. :lol

Mick skrev:
Ludde din gamla SHOT-kung... :3freak
:fyllisar

Det e ordning på dig.......klart bruttan ska ha en hoj!! :banana

Ja det e klart hon ska ... hmmm blir nog inge mer shots om jag ska fixa detta :3freak hon kommer vara med att åka i sommar hoppas jag på egen hoj eller som ryggsäck :)

har hört att det blir :fyllisar i mars ;)

Ludde-man skrev:
Ja det e klart hon ska ... hmmm blir nog inge mer shots om jag ska fixa detta :3freak hon kommer vara med att åka i sommar hoppas jag på egen hoj eller som ryggsäck :)

har hört att det blir :fyllisar i mars ;)

Duu...jag har oxo hört nåt om det där :fyllisar :fyllisar :tummenupp

Ludde= :3freak Micke = :yoparty :banana :rofl

Skoj att puman din gillar hojjar oxo.. :tummenupp

Mick skrev:
Duu...jag har oxo hört nåt om det där :fyllisar :fyllisar :tummenupp

Ludde= :3freak Micke = :yoparty :banana :rofl

Skoj att puman din gillar hojjar oxo.. :tummenupp

Ja det e riktigt nice bara hoppas hon fixar kortet till sommaren så man slipper ryggsäcken det går ju redan långsamt utan ;) .... ja det där med mars kommer bli en upplevelse man inte kommer glömma :D

fazerfun skrev:
Klockrent :) hade en RG 500 Gamma en gång i tiden och polaren körde RD, man får mkt nostalgivibbar när man då och då ser ens ungdoms hjältar ute i trafiken.

ja, jag såg det...ska du verkligen sälja en sån raritet? Satt och suktade på din passagensida...otroligt fin :tummenupp funderar allvarligt på att ta ett snabblån och ta hand om det åt dig. Sen när du ångrar dig får du köpa tillbaka den för ett bra pris + 10k :rolleyes: :)

har du fått några bud?

Klart jag kommer att ångra mig :kocko
Är nog roligaste hojen jag åkt på nånsin. Inga bud har kommit, men några ska kolla den nästa vecka antagligen, är ju lite lågsäsong just nu.

/Thomas

tthomas skrev:
Klart jag kommer att ångra mig :kocko
Är nog roligaste hojen jag åkt på nånsin. Inga bud har kommit, men några ska kolla den nästa vecka antagligen, är ju lite lågsäsong just nu.

/Thomas

ok. synd att du bor på västsidan...jag blir mer och mer sugen ju mer jag tittar....

du har pm!

fazerfun skrev:
ok. synd att du bor på västsidan...jag blir mer och mer sugen ju mer jag tittar....

du har pm!

bara att koppla släpkärran, så bjuder jag på ölen medans vi lastar :)

fazerfun skrev:

du har pm!

Och du har svar du me :) Har gett dig lite nya bilder på hemsidan med.

bara att suga i sig...........

/Thomas

Victor skrev:
Låt henne köpa den hojen hon vill och har räd med. För inte är det du som ska betala för den?
Håller helt med. För det är väl inte din dotter du avser?

tthomas skrev:
vaddå vilken av dom? den andra e väl såld för längesen, -89an alltså
eller vad menar du? Min tvåtaktsmoppe säljer jag alldri :tungan

/Thomas
Nä fy fan den är grann! never sell it! hur pass stor skilland är den från en Honda NS400R ?

Ludde-man skrev:
Jo jag e riktigt säker.. hon satt o snackade om att ta min :3freak :skrämd
så nu blir det att hon skall ha egen leksak..sen att hon ville ha 1 busa .. men jag e bara glad att hon gillar hojjar :tummenupp

Ha ha ha...
Ja det är alltid kul när de små liven skaffar sig riktiga hobbys... :)

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda