Dea
En potatis
Jag köpte en TDM 850 till min tjej. Över 700 kubik är ju krav för tungt kort och ska man lära sig från början så tror jag en ren sporthoj är onödigt dyr att välta när man övar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ludde-man skrev:Tackar för erbjudandet
men tänkte mig en nästan ny hoj![]()
Ludde-man skrev:ja det va den ju ... men hade tänkt mig något från typ -00 till -06
![]()

tthomas skrev:Min e till salu....![]()
Jo jag e riktigt säker.. hon satt o snackade om att ta minfreddexwing skrev:Säker på att hon inte bara menade att hon ville "busa"?
fazerfun skrev:vilken av dom?
tthomas skrev:vaddå vilken av dom? den andra e väl såld för längesen, -89an alltså
eller vad menar du? Min tvåtaktsmoppe säljer jag alldri![]()
/Thomas
fazerfun skrev:sorry...såg att du hade både en VFR och en Rd 500 och undrade bara om det var någon av dom som var till salu. Din VFR ser enormt fin ut och en RD 500 skulle jag inte ha något emot att ha i garaget.
tthomas skrev:Rd500an har jag i vardagsrummet..Det är vfr400an som ska säljas till förmån för annat. men den finns på annons här på SH
/Thomas
Han har en RX1 snöskoter ocksa, ytterligare 140-150 tusen.Demp@ skrev:skiter du pengar?![]()
två styck 05 hojjar i garaget. och så ska du köpa en ny 05 till tjejjen...
vill ni adoptera mig![]()
![]()
den står i sverige går som f*nPalmas skrev:Han har en RX1 snöskoter ocksa, ytterligare 140-150 tusen.
Vart har du den? I Svedala eller Amerikat?

Jag blir grööön i ögonenLudde-man skrev:den står i sverige går som f*n![]()
Salde min gamla AC ZR600 pga av flytt, känns som meningslöst här nere i Frankfurt.
man för. 
Palmas skrev:Jag blir grööön i ögonenSalde min gamla AC ZR600 pga av flytt, känns som meningslöst här nere i Frankfurt.
Och nu är det mycket snö i Sverige.....![]()
Är det den trecylindriga motorn pa den du har? Hörde rykten om att Yamaha hade gatt ifran den fyrcylindriga motorn även pa RX1?
Som hojrekommendation har jag inget speciellt märke. Jag tycker det viktigaste är att hon trivs pa cykeln och att den passar henne rent ergonomiskt. Jag tror det blir bade roligare och lättare att köra da.
blev mycket svårare då men men skam den som ger sig ska nog hitta något bra... har fått en massa bra förslag i denna tråd och det tackar jag för.. jag tvingar henne att kolla på allihop
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |