2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
FUBAR skrev:2343729Då är det ju ett ypperligt raggningssätt, man får ju brudens telnr![]()
![]()
samt några veckor med
o huvudvärk efter att
har
dig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FUBAR skrev:2343729Då är det ju ett ypperligt raggningssätt, man får ju brudens telnr![]()
![]()
o huvudvärk efter att
har
dig 
, så ja va väl inte precis oskyldig heller
...och därför tycker jag det är väldigt trist att se så många hojåkare köra utan påslaget halvljus eller med lightlids. Vi har halvljuslag i Sverige och därför tänker nog många "lyset på=fordon i trafik. Lyset av=stilla/märks ej" Kom ihåg lyset bröder och systrarGixxerTiger skrev:2343926Det är ju lite skrämmande att det alltid heter "jag såg dej inte" ! Kul med lite förklaringar på hur det gått till oxå.

Strömma skrev:2346060
Nu ska man väl inte bara "hacka" på tjejer, finns killar/gubbar som är bra blinda med. Körde för många år sedan om en bil i en tvåfilig rondell i nrk med farsans helt nya bil. Låg dessutom jämsides med blindstyret hela vägen in i rondellen. När jag skulle köra ur rondellen på det enda naturliga stället från vänsterfil försökte gubben köra igenom bagaget på farsan bil. När vi fick stopp på eländet konstaterade han att "jag hann aldrig att se dig", fast vi hade legat bredvid varandra i en halvminut innan jag passerade honom![]()
Stämmer inte i den här rondellen. Den är på gamla E4:an genom Nrk, och en av genomfartslederna genom stan. Där får man åka i både höger respektive vänster fil om man ska "rakt" igenom rondellen, dvs fortsätta på samma väg rakt fram. Finns massor av sådana rondeller, iaf i våra större städer. Att man inte har väjningsplikt mot fordon i högerfilen i det läget beror på det enkla faktum att om han vill fortsätta till nästa anslutning i rondellen så ska han ligga i vänster körfält.syltburk skrev:2346490Om man ligger i vänster fil i en rondell och ska svänga ut ur den så har man väjningsplikt mot de i högerfilen, då var det ju inte gubbens fel?

Har aldrig haft problem med tjejer i trafiken.... Däremot massor med unga kalvar som kör som fittor när dem byter fil, utan att blinka.... Kör ut utan att titta...osv. Skrota en katana på 80 talet, när en jävla-olle körde fram från vänster i en korsning utan att titta naturl. fimpa hojen mitt i framhjulet, och fick en trevlig flygresa på 30meter.... Alltså;- Jag anser att tjejer kör bättre än många killar

rollex skrev:2347130Har aldrig haft problem med tjejer i trafiken.... Däremot massor med unga kalvar som kör som fittor när dem byter fil, utan att blinka.... Kör ut utan att titta...osv. Skrota en katana på 80 talet, när en jävla-olle körde fram från vänster i en korsning utan att titta naturl. fimpa hojen mitt i framhjulet, och fick en trevlig flygresa på 30meter.... Alltså;- Jag anser att tjejer kör bättre än många killar
![]()
![]()
rollex skrev:2347130Har aldrig haft problem med tjejer i trafiken.... Däremot massor med unga kalvar som kör som fittor när dem byter fil, utan att blinka.... Kör ut utan att titta...osv. Skrota en katana på 80 talet, när en jävla-olle körde fram från vänster i en korsning utan att titta naturl. fimpa hojen mitt i framhjulet, och fick en trevlig flygresa på 30meter.... Alltså;- Jag anser att tjejer kör bättre än många killar
![]()
![]()

KVINNOHATARE! MANSGRIS!GixxerTiger skrev:2347341Det här var ju tänkt att vara objektivt och inte uttpekande på något vis! Men det är klart att man kan se olika på det. Jag tror det är så att många unga killar gasar och likväl så tänker många kvinnor inte på dolda faror. Suman är att alla
har läst om unga män....men inte att det är något typ fel kvinnor begår,alltså ville jag bara veta era erfarenheter på området.
sx-pojken skrev:2347969min olycka var med en ouppmärksam man i 55-års åldern...
kommer åkande på huvudled... i en korsning står en citroen jumpy (skåpbil)
bilisten missar mig fast det är öppet 100 m fri sikt...
hade väl en 25m kvar då han kör ut.....
vaknade upp ur koman 3 dagar senare med bruten fot.. brutet knä..och krossad handled.. hade dessutom hjärtstillestånd 2 ggr...
enligt bilisten så måste jag kommit jÄÄTTefoort..
nu till det sjuka... jag skallade in hans passagerarruta och kommer in med överkroppen i bilen.... och idioten kör i väg.... 75-80m med mig hängande in!!!![]()
på en bil hinner man väl typ få i 4:ans växel på80m..![]()
hade jag åkt så fort som han påstått så hade väl r1:an sutttit låånnngt in i hnas bil inte bara tryckt in dörren rejält... tror inte man överlever i sån hastighet...
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |