hoj krach svista igår?! :(

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
nån som vet hur det har gått med personen som klota igår i svista?å hur det gick till? polaren ringde å fråga om jag levde ,fick då höra att dom nyss lyft med hellikoptern när han kom... om inte jag minns fel så var det i svista nånstans...

Tyckte dom sade nått om det på Polisradion när jag hade den på i bakgrunden..
Hörde inte riktigt vad det handlade om men Svista var det iaf.

Jezqio skrev:
2500309 Tyckte dom sade nått om det på Polisradion när jag hade den på i bakgrunden..

Samma här. Jag tror att brandmännen som var först på plats hittade föraren medvetslös i diket :( Men jag är som sagt inte säker.. Åka helikopter fick han iaf.

Aj då. :(

Direkt efter jag läste detta så gick jag in på www.utryckning-uppsala.se för att se om det fanns någonting där. Nope.
Men däremot så fanns det en bildsvit av en älg-krock utanför lagga den 9 september. Vem har en blå CBR? Länk

Jag hoppas att Svista och älg-smällaren klarade sig bra.

Jezqio skrev:
2500309 Tyckte dom sade nått om det på Polisradion när jag hade den på i bakgrunden..

Har du en vanig polisradio lr finns uppsalas polisradio utlaggt på nätet någonstans? Vet att Västerås polisradio finns på näet iaf....

MoniZ skrev:
2502404 Har du en vanig polisradio lr finns uppsalas polisradio utlaggt på nätet någonstans? Vet att Västerås polisradio finns på näet iaf....

Har en liten rackare i vardagsrummet, har inte hittat något streamat från Uppsala.
(det är juh desutom olagligt :rolleyes: )

Jezqio skrev:
2502587 Har en liten rackare i vardagsrummet, har inte hittat något streamat från Uppsala.
(det är juh desutom olagligt :rolleyes: )

Ok! Ja de e ju olagligt...Jag föjler själv alla lagar till punkt o pricka, jag laddar aldrig ner film/musik, jag kör aldrig för fort, jag dricker aldrig tysk öl mm mm...:)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8