Hojåkande flickvänner på gammalt skit?

• Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Har bara en sak att säga i detta och det är att ingen tjej kan neka mig att ha den cykeln jag vill ha det är min ekonomi som begränsar det inget annat. Men om hon vill ha en egen så får hon köpa den själv och kan hon ha en bättre än mig så är det ju bra för henne. Har varit i en sits när jag fick välja och jag valde min mc för jag vet att det har jag hela livet, menar intresset för mc.

stordrulen skrev:
Har aldrig sett en tjej utnytja alla kusar i en hoj,så varför köra en västing ?
Nä,brudar borde ha en rosa "saftblandare" på hjälmen så vi killar hinner gira.
:hihi

mam skrev:
Tjejer kan inte köra hoj...Dom ska sitta där bak och se snygga ut....

:4skrika :smasha :3freak

Appropå vad tråden handlar om... vaddå... snacka om att utgå från att tjejer är helt ovetande, o tar vad dom får i hojväg. Är det synd om dom?? Är det det som är frågan.

Man bestämmer väl för fan själv vad man ska köra, och pengar är en prioriteringfråga.

Fist Woman....ta o kryp tillbaka till din dunkla håla om du nu finns på riktigt. Det hela liknar faktiskt ett totalt jävla skämt!! :7peta

Clara skrev:
tja, skulle jag vilja provocera lite(vilket jag vill emellanåt) och driva rätt mycket med mig själv(vilket jag gör titt som tätt) skulle jag inte banga på att skriva så.

jag säger inte att det är helt uteslutet att den glada knytnävskvinnan är en kille som vill jäklas lite med er gossar, men alla tjejer är inte så *thi-hi kjamizzaj* som du verkar tro.
Ge dig.
Jag inser givetvis att möjligheten finns att Faustfraulein är tjej.
Risken bedömmer jag dock som utomordentligt liten.

Playingcrowd skrev:
Har bara en sak att säga i detta och det är att ingen tjej kan neka mig att ha den cykeln jag vill ha det är min ekonomi som begränsar det inget annat. Men om hon vill ha en egen så får hon köpa den själv och kan hon ha en bättre än mig så är det ju bra för henne. Har varit i en sits när jag fick välja och jag valde min mc för jag vet att det har jag hela livet, menar intresset för mc.

Quoted for truth.

Det faktum att Fistwoman utgår från att tjejer generellt kör sämre hojar än sina pojkvänner på grund av att vi inte tillåter dem att köra bättre tycker jag är praktexemplet på att han inte riktigt tänkt igenom sin argumentation.
Vill min tant ha en hoj så får hon väl för fan köpa en, eller? Jag köper den inte åt henne.

Mam skrev:
Tjejer kan inte köra hoj...
Dom ska sitta där bak och se snygga ut.... :fyllisar

E du galen?
Hatar att skjutsa :fatta!
Sen är tjejer med hojar helt enkelt...ja..så jävla rätt.

Här hemma kör jag R1 -05 & tjejen R6 -00. R6:an passar henne väldigt bra, både i körställning, effekt & hanterbarhet.

E hon feminist, javisst!
Satans jävla otyg.

jämnställdhet bla bla bla... jag får inte ens klippa mig längre utan att de ska vara dyrare! Bullschitt är det alltihop. Fattar inte varför de klagar... Allt är ju påhitt, könsdiskriminering existerar inte längre...
Fist woman är ju lika dum i huvudet som schyman eller va fan hon heter.

BiB skrev:
Nop, inte fom idag, ny lag :fakta
OFF TOPIC:

Jag tycker att det tar dubbelt så lång tid när min flickvän klipper sig än när jag gör det. Hmm.. KAN det bero på att hon har 4 gånger mer hår än mig? hmmm... Men vafaaan... Ska jag betala lika mycket då?
Nu har extrem feministerna verkligen tänkt till, vilka jävla nötter!
Det har ju inte med könet å göra, det har med hur mycket hår man har...
Tänk om rätt folk fick bestämma någon gång!

Behövs de verkligen lagar för sånt här? Vart fan är världen påväg?
Sunt förnuft folk, sunt förnuft...

Last edited:
pogo skrev:
OFF TOPIC:

Jag tycker att det tar dubbelt så lång tid när min flickvän klipper sig än när jag gör det. Hmm.. KAN det bero på att hon har 4 gånger mer hår än mig? hmmm... Men vafaaan... Ska jag betala lika mycket då?
Nu har extrem feministerna verkligen tänkt till, vilka jävla nötter!
Det har ju inte med könet å göra, det har med hur mycket hår man har...
Tänk om rätt folk fick bestämma någon gång!

Klipp ditt rövhår nästa gång så får ni nog dega ungefär lika mycket :hihi

Rasorblade skrev:
Hmmm nu undrar man hur det står till i skallen på denna trådskapare. :confused: :kocko

Andra tråden på kort tid som hon inte vet vad hon pratar om!!!! :fatta!

Nej. Jag undrar också det.
mina pengar ligger på att antingen är en ful feminist eller helt enkelt en grinig jävla :censored

Men jag kan ha fel. Hon kanske är värsta charmtrollet bara man lär känna henne. :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT