Hojåkande flickvänner på gammalt skit?

• Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Madhonda skrev:
:4skrika :smasha :3freak

Appropå vad tråden handlar om... vaddå... snacka om att utgå från att tjejer är helt ovetande, o tar vad dom får i hojväg. Är det synd om dom?? Är det det som är frågan.

Man bestämmer väl för fan själv vad man ska köra, och pengar är en prioriteringfråga.

Fist Woman....ta o kryp tillbaka till din dunkla håla om du nu finns på riktigt. Det hela liknar faktiskt ett totalt jävla skämt!! :7peta

Hallå den här tråden är ju ett skämt, vi lever i 2005 nu.

Flera killar är intresserade av att åka= många fler än tjejer och lägger alltså mer pengar.
Kolla på en ridskola vad är det mest av??? Varför???? Jo flaera tjejer är mer intresserade av hästar och lägger mera pengar överlag. det säger ju inte att alla är så,
Klart tjejer kan åka hoj..... jag skämtade om ingen fattade ironin.

Puss på er... :)

Jag & min tjej delar hoj & det funkar bra... & hon vill inte köra race hojen som vi har tillsammans med Nitrous & Lillan här på forumet...

//Simon

crashtestdummy skrev:
det är då det är extra roligt att röra åt andra hållet. :tummenupp

Nu ska du inte vara sådan.
Samarbeta med den mentalt handikappade knytnävsdamen om jag får be.

PS vad ÄR det för skit jag har i hörlurarna? (Lyssnar igenom gamla skivor) DS

duckie skrev:
Jag lägger mer pengar på personlig utrustning än på hojen. Det är viktigt att se bra ut när man åker hoj.
,,jag har komplett utrustning också. Menar jag "hojen" så är det allt omkring hojen,
tillbehör, service, utrustning etc etc.
Klart att man ska ha ordentligtmed skydd, jag som tjatade på henne att köpa
den utrustning hon har.

"Jag har inga problem med feminismen, jag tycker att det är en fantastisk ideologi. Det är kärringarna jag inte tål."

Nu ska jag ut och åka.

Jag har två bilar och en mc. Å andra sidan har inte min tjej körkort varken för bil eller mc! Hon åker gärna bakpå och jag har gett henne hälften av utrustningen hon har, för att hon pluggar och jag jobbar!
Dock vill hon gärna ta mc-kort.

Och har hon pengarna så får hon köpa vad fan hon vill när hon väl har korten, men jag tror mig vara ganska säker på att hon inte vill ha varken en M5'a eller en 1000R-hoj! Men vill hon ha det så får hon gärna köpa det, bara jag får låna dom ibland :D

stordrulen skrev:
Har aldrig sett en tjej utnytja alla kusar i en hoj,så varför köra en västing ?
Nä,brudar borde ha en rosa "saftblandare" på hjälmen så vi killar hinner gira.
:hihi

Äh,man väljer väl hoj efter intresse/ekonomi.

Jag tror du har en LITEN drule, stordrulen :rolleyes:

Äh, vad är detta för en fånig tråd egentligen?

Man köper väl för 17 det man kan tänka sig/vill ha/har råd med.
Alla hojfolk vill inte ha värsta 1000kubikaren, (endel vill ha 1500kubikaren :3freak ).
De e väl bara bra att de äldre hojarna hålls igång och sköts om av de som vill ha sånna?
Tycker inte att jag ser att tjejer alltid har sämre hojar än killar, de e ju rent larv att påstå det.
Själv köpte jag min för den passade till mig och för att jag tokvägrade att betala 900:- för en jävla MC-lektion på 50 minuter. Den har jag lärt mig otroligt mycket av att köra och jag tycker inte att den är sämre än nån annan hoj. Det beror ju alldeles på vad man ska ha för sig på hojen.
(stunta, rejsa, fika o.s.v.)

Ser minst lika många tjejer med nya, stora hojar, (eftersom det är den sortens hojar som du verkar räkna som fina), som tjejer med nya, små hojar, som tjejer med gamla, stora åsså vidare...

Tror inte många hojåkande tjejer vill lägga lika mkt pengar helt enkelt

sen är det ju lite grabbgrej att ha det värsta

pogo skrev:
Hmm.. KAN det bero på att hon har 4 gånger mer hår än mig? hmmm... Men vafaaan... Ska jag betala lika mycket då?

Ptja, du kom halvvägs fram i tänkandet i alla fall.

pogo,
du verkar inse att det är rimligt att man betalar mer om man har mer hår att klippa.

Jämför de två bilderna nedan. Den ena föreställer en kille. Den andra föreställer en tjej. Vem av dessa bör betala mer hos frisören, tycker du? Stämmer det med hur det har varit?

Exakt varför är du upprörd över att Sinead i fortsättningen inte kommer att få betala mer än Dee för att klippa sig i Sverige?

Varför har du inte insett att det nu förmodligen kommer att bli så att den som har en svårklippt och tidskrävande frisyr kommer att få betala mer? Varför är inte det bättre än att den som har :tuttar får betala mer? Jag ser faktiskt lite mer logik i den nya prissättningen...

Bifogat

• sineadoconnor.jpg
    sineadoconnor.jpg
    12.7 KB · Visningar: 38
  • deesnider.jpg
    deesnider.jpg
    35.7 KB · Visningar: 46
Ringo skrev:
Fist Woman är gurra snurra.. (förstörde jag det roliga nu?)

När gurra kommer hem på kvällen åker sminket på, stayupesen är på plats två sockar i behån, blonda peruken... ohh yeah... FistWoman is alive...

Clara skrev:
f'låt *thihi* *titta på* *kjamizzar* *fnizzar och rodnar* (osv)

:tungan

Det skrämmande här är att det där föll sig så naturligt för dig Clara.
Kör du med dubbla identiteter, vad kallar du dig på Lunar? :hihi

Jag blev inlurad av en polare på ett sånt där chatställe, och insåg ganska snart att dom flesta var fjorton, var yngre än fjorton men spelade fjorton, eller dom värsta, var äldre än fjorton men spelade fjorton.

Men språket stämmer ganska bra överens med det du skrev, så jag antar att du också har gjort fältstudier.

Återigen ser vi prov på den nyutexaminerade fistantens genialiska diskussionsförmåga. Slänger en ny tråd om en massa blaj (flame?) och kommenterar inte ett piss av det som nämns.

Frågan består, flame? Varför?

Om jag hade en flickvän som körde hoj, skulle jag kräva att hon körde nåt gammalt skrot. måste ju visa att det är jag som bestämmer.

nyutexaminerad???

nyutexaminerade fistantens genialiska

vafan, påhoppad av en akademiker!
Jag har fler högskolepoäng än din ålder multiplicerat med tio, men så långt har du väl inte lärt dig räkna än.

Fist Woman skrev:
nyutexaminerade fistantens genialiska

vafan, påhoppad av en akademiker!
Jag har fler högskolepoäng än din ålder multiplicerat med tio, men så långt har du väl inte lärt dig räkna än.
Misstänker att du försöker citera mig?

Var i mitt ovanstående inlägg omnämner jag något om högskolepoäng? Nåväl, kanske borde skrivit n00b istället. Detta eftersom jag i mitt uttalande hänvisade till dig som en jävla rookie på forumet.

Beträffande antalet lästa högskolepoäng känns den diskussionen tillsammans med denna "hata killartråd" RELATIVT irrelevant.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti