Hojåkande flickvänner på gammalt skit?

• Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Fist Woman skrev:
nyutexaminerade fistantens genialiska

vafan, påhoppad av en akademiker!
Jag har fler högskolepoäng än din ålder multiplicerat med tio, men så långt har du väl inte lärt dig räkna än.

Men jag har nåt som inte du har. :rolleyes:

Själv har jag tröttnat på detta..har sålt min hoj och snott gubbens, så nu har han inget att åka på :tungan

1) Sen jag tog hojkort har jag alltid haft nyast och snabbast fordon i mina förhållanden :D .

2) Jag vill påstå att jag inte är representativ för en "vanlig" mc-tjej (om det nu finns såna).

3) Kvinnor är i regel inte lika fåfänga som män när det gäller fordon och andra tekniska saker, därför kör kvinnor ofta runt i (på) fordon som deras män skulle skämmas ögonen ur sig över att köra.

Last edited:
2fast4hjo skrev:
:blah Jag har nyare hoj än sambon men hans brum har fler hästar men med slip on så kommer min låta värst :fakta

Tuvärr är det ju oftast så att vi :tuttar ( i alla fall jag) inte kan välja och vraka bland sporthojar.

Och av vilken anledning skulle du inte kunna det?

de va de dummaste ja har hört! stackars alla små tjejer utan en egen vilja. Gudrun Shyman o gänget kanske behövs ändå. de e väl lika för alla, hoj efter va som finns i plånkan? :fatta!

Alicia skrev:
Och av vilken anledning skulle du inte kunna det?

eppe skrev:
de e väl lika för alla, hoj efter va som finns i plånkan? :fatta!

:huvet Du kan få nöjet att dra i mina ben så de blir längre om du vill. :tungan

Har själv letat efter en lämplig hoj ett bra tag och har funnit att alla är så höga. :( Trots att sv:n räknas som låg så har jag fått sänka den 3 cm både fram och bak och når trots detta inte ner med hela foten.

Funderar på att gröpa ur sadeln. Hade jag haft längre ben så hade de blivit en R6 men de är 83 cm i sadelhöjd jämfört med sv:n som nu är 77. Sambons gsxr är 81 och den når jag inte heller ner på *suck*

Har en tjejkompis som har vält då hon inte har nått ner ordentligt när hon skulle stanna...ingen trevlig upplevelse alls. Hon har nu bytt hoj (då hojen fick ganska stora skador) till en som är 1 cm lägre och den cm:n gjorde enligt henne mycket.

Last edited:
Om jag tittar runt i bekantskapskretsten så åker 9/10 av tjejerna sämre bågar än sina killar. Men de har sina förklaringar.

De tjejerna är inte MC intresserade ett skit utan är mer eller medtvingade ut på MC och killarna har gjort ett deperat försök och köpt någon billig maskin och tvingat upp/ut tjejen att nöta asfalt högst motvilligt.

Antar att det skulle funka likadant om tjejen skulle köpa något till sin kille och tvinga honom in i någon hoppy han inte gillar......

Ace Niki skrev:
3) Kvinnor är i regel inte lika fåfänga som män när det gäller fordon och andra tekniska saker...

Stämmer bra, så länge det inte gäller en Induktionshäll eller E-lux frostfria frys i rostfritt... :smasha

2fast4hjo skrev:
:huvet Du kan få nöjet att dra i mina ben så de blir längre om du vill. :tungan

Har själv letat efter en lämplig hoj ett bra tag och har funnit att alla är så höga. :( Trots att sv:n räknas som låg så har jag fått sänka den 3 cm både fram och bak och når trots detta inte ner med hela foten.

Nu har ju iofs inte tjejer ensamrätt på att vara korta, jag känner killar som är under 160cm och som har samma problem.

Själv har jag dock motsatt problem, är man 196cm lång så kan det vara svårt att köra vissa hojar.

Fist Woman skrev:
nyutexaminerade fistantens genialiska

vafan, påhoppad av en akademiker!
Jag har fler högskolepoäng än din ålder multiplicerat med tio, men så långt har du väl inte lärt dig räkna än.

Han kanske var ute och gjorde nåt vettigt istället för att gå och damma på en högskola ?

..Körde hoj tex :)

Vem var det som lyfte den här gammeltråden egentligen? :)

Alla vet väl vid det här laget att F-W är en gubbe som är gammal hojmek och heter Rune eller nåt?

Jag kör monster, killen kör volvo.... :va
Han har agerat spätta bakpå monstret ett par gånger, men tyckte inte att det var nån höjdare :rofl

jag har en Duke efter 21 (tjugoett) års innehav av mc-kort. Frugan övningskör på en GSX400. Jättekonstigt tycker jag. NOT.
Tråkigt med dessa flamebait-gudruns... :7peta

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...