Hojåka i LUGNT tempo.

Hehe, vart rätt lugnt hela nynäsvägen hem kan jag säga. Fick släpp både fram och bak och då lutade jag mig inte mycket. Men ska iaf byta packboxarna imorn kväll så kan plocka ut hojen senare i veckan igen.

Kommer att stå tankad och klar vid skogis strax innan 2. Röd hoodie, svart gul gixxer. Glöm inte resorb.

Blev omkörd av er strax efter fotokurvan för att sedan köra förbi er igen i Hemfosakorset:) Sedan fick ni krypa efter oss(Blå e39a) hela vägen ner till Rosen(nästan). Var på väg ut på en "sval" bilutflykt, men i morn blir det hoj, ska ge Katanan en andra chans i år, förra onsdagen blev det stopp i stan med en tändbox som gett upp i värmen. Som tur är har man diverse delar på lager. Ni verkade ha det varmt o gått i a f :)
/U

ja man fick träna lite på lågfarten sista biten till rosen.
Jo, tror att jag gick ner 4 kg minst under den lilla turen.

Hej där! Någon som ska ut och köra på em eller senare på kvällen? Runt om stan eller så, för att sedan kanske ta en kort fikapaus...

Jag kan hänga på en sväng, säg en tid och plats att träffas bara så tar jag mig dit om nu sporthoj.com uppdaterar i tid

sorry, hemsidan har varit så trög på min mobil, vart tvungen att jaga efter ett bättre nät inne i stan. Jag är just nu på sveavägen sen runt fyra, om någon av er eller båda är här så kan vi ses. Hoppas hemsidan funkar som den ska nu, annars får det bli någon annan dag. Kanske imorn?! Tråkigt om det inte blir något idag :(

Försökte förgäves få in ett inlägg om att jag var på g lite senare men icke, drog iväg ett sms till litzter så jag hann ikapp dom två på Rosen vid 6, synd att Sh var så segt.

Jag kan tänka mig en runda imorrn också.

Tänkte leta reda på en stor pöl att svalka mig i efter jobbet idag(bada alltså, för att vara supertydlig), tänkte väl dra från kanske Skogis 17:30, någon som är sugen på att hänga med? :katt

Mycket möjligt att jag hänger med, måste dock se hur mycket solen förstör min vätskebalans innan jag säger nått till 100%:död:3freak

Är det bara jag som tycker att det är för varmt för att åka på dagarna? Jag vet inte hur ni resonerar om skydd, men jag är nybörjare och behöver ha allt på mig, och då svettas jag floder. :)

Bara att ta på sig och köpa läget. När det är så här varmt är alla skydd varma oavsett :)
Se till och drick ordentligt med vatten bara. :)

Mycket möjligt att jag hänger med, måste dock se hur mycket solen förstör min vätskebalans innan jag säger nått till 100%:död:3freak
Orkar inte med det här schizzovädret, skiter nog i det här och åker hem och lägger mig istället :död

Är det bara jag som tycker att det är för varmt för att åka på dagarna? Jag vet inte hur ni resonerar om skydd, men jag är nybörjare och behöver ha allt på mig, och då svettas jag floder. :)

Det finns relativt välventilerade skyddskläder man kan köra med, dock är det juh alltid en massa extra kostnader till våran redan påtagligt dyra hobby. Så personligen kör jag i hjälm och handskar bara, men sen är jag lite vajld änd krejsy också :crash :katt

Kör också med ställ och tycker det är alldeles för varmt på dagarna hoppas på lite vanligare grader typ 20, man är ju dyngblöt och svimfärdig när man fått på sig skinstället:gnissla

Ett litet tips. ...
Rör er lååååångsamt bli absolut inte stressad för då är det kört.
Ett annat tips om ni har pengar över..... kör i cross skydd mycket luftigare.
Ett tredje tips.
Ta en öl/glas vin sätt er ned och vänta. Det blir snart svalare.
Kram på er alla

Några som ska ut på en tur idag eller ska alla klaga över värmen och låsa in sig i kylskåpen istället? :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show