Hojåka i LUGNT tempo.

litzter

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Norsborg
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14

Japp, det är den, jag åker dit till 16.30 så får man väll se om man får en plats i nån grupp annars får man väll ta en tur norr om stan :banana

Jag åker från hallunda typ 15.40 då jag inte gillar att vara sen, så om nån vill slå följe längst med vägen så hojta till.

Gissar på att jag inte kan åka med mina gpr thunderslash så jag piper ner och byter till orginalsystemet :död
 

Täppas

Guest
Kollade lite på SMC's hemsida för att se bullergränsen, med DB killers är det ko-lugnt (100dB förbifart) :)
Men stämmer det som stod på rörken infon på SMC sidan att grupperna flaggar åt varandra ? Känner inte för att stå i stället och svettas ute på banan mellan passen (jag vet...bekväm... men åker ju ut ikväll för att åka inte jobba...) ?
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Ja, 4st från varje grupp flaggar åt en annan grupp. Man brukar få stå en gång vardera men det är inget Korea-tvång på det. Det är dock trevligt med lite hojprat och få stå på första parkett när folk kör :)
 

litzter

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Norsborg
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
Kollade lite på SMC's hemsida för att se bullergränsen, med DB killers är det ko-lugnt (100dB förbifart) :)
Men stämmer det som stod på rörken infon på SMC sidan att grupperna flaggar åt varandra ? Känner inte för att stå i stället och svettas ute på banan mellan passen (jag vet...bekväm... men åker ju ut ikväll för att åka inte jobba...) ?


Jag klarar garanterat inte 100db även med db killers i med mina gpr =)
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Men stämmer det som stod på rörken infon på SMC sidan att grupperna flaggar åt varandra ? Känner inte för att stå i stället och svettas ute på banan mellan passen (jag vet...bekväm... men åker ju ut ikväll för att åka inte jobba...) ?

Det stämmer att man flaggar "åt varandra".. Det handlar om att stå ett pass, 15 min, tillsammans med någon annan. Tycker t om att det kan vara nice att stå och snacka lite som redan nämnts. Är det mkt deltagare så behöver inte ens alla flagga.


Jag klarar garanterat inte 100db även med db killers i med mina gpr =)

Det gör du nog. Det är en gokartbana, de. Har inte en 2km raksträcka där du ligger på varvstoppet.
 

litzter

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Norsborg
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
Folk underskattar en v4 med i princip raka rör och värdelösa db killers :banana :hihi

Enligt uppgift hörs jag en bit över en mil bort när jag drar på lite :tuttar :fyllisar
 

Fz8-s

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2013
Ort
Trångsund
Hoj
Hayabusa gsxr 1340
Någon som vill följa med ut på en kvälls tur söder om stan
I lungt tempo typ vid 18 eller 19 tiden är öppen för olika resmål
 

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
Nån som vill med ut på en tur i morgon efter sen lunch? typ 2 snåret? Utgångspunkt skogis med öppet mål. behålla körkortet tempo med inspirerande körning vissa delar.
 

pumpe3

Trött
Gick med
5 Sep 2010
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha MT10 SP , Speed Triple -12 , BMW R1150 GS -02
Nån som vill med ut på en tur i morgon efter sen lunch? typ 2 snåret? Utgångspunkt skogis med öppet mål. behålla körkortet tempo med inspirerande körning vissa delar.

Verkar bli varmt, men om man inte smälter bort kan det kanske vara av intresse
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Jag tog mig lite bakvägar till Rörken...Tog 2 timmar, hehe. Sen när jag var där så var det alldeles för varmt att stå still o titta (skulle ej köra ändå) så då blev det till att fortsätta att köra upp till Norrland (Östhammar). Blev en sväng på närmare 40 mil. Hittade många fina småvägar som jag aldrig mer kommer hitta till. :)
 

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Ort
Henkan
Hoj
Yamaha -R6 09
Var på Rörken igår värmeslag så det påverkade körningen:gnissla nog för det är skönt med värme men det passar mig bättre med 20-23 grader å gärna kalla nätter...
 

litzter

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Norsborg
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
Nån som vill med ut på en tur i morgon efter sen lunch? typ 2 snåret? Utgångspunkt skogis med öppet mål. behålla körkortet tempo med inspirerande körning vissa delar.

Ungarna försvann till skärholmen och tjejen jobbar, jag hänger med!
 

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
Kommer att stå tankad och klar vid skogis strax innan 2. Röd hoodie, svart gul gixxer. Glöm inte resorb.
 

Fz8-s

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2013
Ort
Trångsund
Hoj
Hayabusa gsxr 1340
Tack för trevligt
Sällskap
Nu blir det att besöka sjön och kyla ner sig ��
 

litzter

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Norsborg
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
Bra liten sväng i värmen, synd bara att flerpen's hoj blev så svettig på slutet!
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top