Hojåka i LUGNT tempo.

Ami

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2013
Ort
Stockholm
Hoj
2008, Kawa er-6

Jack90

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2010
Ort
Farsta
Hoj
R1 -98
Skit! skulle vara skitkul att haka på detta tåg! får se lite om jag hinner ut till Rosenhill till 13...

Sen måste jag ju avväga vad som är skojigast, titta på MotoGP eller att tuffa runt på hojen själv :)
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Skit! skulle vara skitkul att haka på detta tåg! får se lite om jag hinner ut till Rosenhill till 13...

Sen måste jag ju avväga vad som är skojigast, titta på MotoGP eller att tuffa runt på hojen själv :)

Öh.. är det motogp? trodde de hade samma sommaruppehåll som f1 :gnissla
 

Ami

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2013
Ort
Stockholm
Hoj
2008, Kawa er-6
Skit! skulle vara skitkul att haka på detta tåg! får se lite om jag hinner ut till Rosenhill till 13...

Sen måste jag ju avväga vad som är skojigast, titta på MotoGP eller att tuffa runt på hojen själv :)
Självklart är det skojigare att köra själv... .motogp kan du titta på repris ;-)
 

litzter

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Norsborg
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
Sitter och dricker kaffe mot väggen på rosen, svart vitt skinnställ, om några kommer och känner sig ensamma:)
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Härlig dag med lite mystempo, tyvär med ett väder som gav lite väl mycket sensommarvibbar tycker jag, jag hoppas Britt kommer snart!

(Tack litzter för provkörningen, tog inte många sekunder innan jag insåg att det kan ha varit ett ekonomiskt misstag av mig o provköra den motorn haha, fast kåphoj ftw)
 
Last edited:

Ami

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2013
Ort
Stockholm
Hoj
2008, Kawa er-6
Ja tack för turen idag d var trevligt med alla nya ansikten ;-) vi får göra om det snart!
 

FastFred

Återfallsknutte
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Huddinge
Hoj
Suzuki M1800RZ -14
Härlig dag med lite mystempo, tyvär med ett väder som gav lite väl mycket sensommarvibbar tycker jag, jag hoppas Britt kommer snart!

(Tack litzter för provkörningen, tog inte många sekunder innan jag insåg att det kan ha varit ett ekonomiskt misstag av mig o provköra den motorn haha, fast kåphoj ftw)


Ja, v4:an lockar på uppmärksamhet och lek... :yoparty
 

hip

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2014
Ort
Södertälje
Hoj
2004 Z750
Jag åker gärna med om ni ska åka nån kväll i veckan... jobbar i södertälje och kan vara på Rosenhill på 10 min :)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top