Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
jag med men jag är ju mattis kund på sätt och vis..
hur går det med sakerna som ska tryckas?

Nu jobbar ju inte jag med trycksaker...
Men jag har ju PBR som "kund" för hemsidan. Hmmmm...
Fast jag har ju fakturerat lite dåligt så det är tveksamt om PBR kvalificerat sig för gratissprit. :va

Vi får svinga några bägare hemma hos Kjelle istället! :fyllisar
 
Mattias650 skrev:
Nu jobbar ju inte jag med trycksaker...
Men jag har ju PBR som "kund" för hemsidan. Hmmmm...
Fast jag har ju fakturerat lite dåligt så det är tveksamt om PBR kvalificerat sig för gratissprit. :va

Vi får svinga några bägare hemma hos Kjelle istället! :fyllisar
ja ok då gör vi det.. mattias vi tog upp lite nya saker som vi tänkte trycka.. som du får lägga vantarna på och fixa till :)
 
En annan har åkt hoj idag... :banana
Visserligen bara 2 vändor med min och Åsas hoj ner till nya huset. Men vad mer kan man begära 15:e november.

Flyttade hojarna nu så slipper vi köra med kärra senare i vinter.
 
Mattias650 skrev:
En annan har åkt hoj idag... :banana
Visserligen bara 2 vändor med min och Åsas hoj ner till nya huset. Men vad mer kan man begära 15:e november.

Flyttade hojarna nu så slipper vi köra med kärra senare i vinter.

Jag är nästan avis, idag har jag bara varit och tittat på hojen (och pappas)
 
Mattias650 skrev:
En annan har åkt hoj idag... :banana
Visserligen bara 2 vändor med min och Åsas hoj ner till nya huset. Men vad mer kan man begära 15:e november.

Flyttade hojarna nu så slipper vi köra med kärra senare i vinter.
Jag var ute i tisdags...

Det börjar bli kyligt ute... :gnissla

Men eftersom hojjen står påställd året runt så är det ju inte helt omöjligt det blir en sväng till före årsskiftet. Drömde förresten i natt att jag fick en fyrhjulsdriven Volvo S60 turbo av en föredetta klasskamrat, och drog ut rejsade på de snötäckta gatorna i Kumla.
Det verkar som om hjärnan har ställt in sig på att det inte blir mer MC-åkande i år... :(
 
Gaffa-mannen skrev:
Jag var ute i tisdags...

Det börjar bli kyligt ute... :gnissla

Men eftersom hojjen står påställd året runt så är det ju inte helt omöjligt det blir en sväng till före årsskiftet. Drömde förresten i natt att jag fick en fyrhjulsdriven Volvo S60 turbo av en föredetta klasskamrat, och drog ut rejsade på de snötäckta gatorna i Kumla.
Det verkar som om hjärnan har ställt in sig på att det inte blir mer MC-åkande i år... :(

Jag är helt övertygad om att det är all Dr.Pepper som påverkar dina drömmar :rolleyes: :banana
 
Gaffa-mannen skrev:
Jag var ute i tisdags...

Det börjar bli kyligt ute... :gnissla

Men eftersom hojjen står påställd året runt så är det ju inte helt omöjligt det blir en sväng till före årsskiftet. Drömde förresten i natt att jag fick en fyrhjulsdriven Volvo S60 turbo av en föredetta klasskamrat, och drog ut rejsade på de snötäckta gatorna i Kumla.
Det verkar som om hjärnan har ställt in sig på att det inte blir mer MC-åkande i år... :(
åkte i en sådan för ett tag sen
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top