Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
nej jag har övergått till tysk synth :banana :fyllisar

Ännu en som förstått storheten..

Ladda genast hem That Total Age så du kan bli en riktig Ebbhead..varva gärna med lite DAF och Einstürzende Neubauten... :tummenupp

Rodentboy skrev:

Ladda genast hem That Total Age så du kan bli en riktig Ebbhead..varva gärna med lite DAF och Einstürzende Neubauten... :tummenupp

Du också...? Jag som trodde du hade bra musiksmak

Är det någon mer än jag som tycker att bildsekvenserna på medlemsbilderna (typ Mattias650's avatar) växlar lite för fort? Man hinner bara ana utseendet på respektive bild. Eller är det bara jag som börjar bli för gammal?

Rodentboy skrev:

Själv har jag snöat in på Kraftwerk, sitter och lyssnar på Electric Café.
Boing Boom Tchack...

Gaffa-mannen skrev:
Är det någon mer än jag som tycker att bildsekvenserna på medlemsbilderna (typ Mattias650's avatar) växlar lite för fort? Man hinner bara ana utseendet på respektive bild. Eller är det bara jag som börjar bli för gammal?

Antagligen är det du som är för gammal :D

Gaffa-mannen skrev:

Det är med all säkerhet du som är gammal och mossig. Dessutom tycker jag att bilderna är MKT snygga. :D

Gaffa-mannen skrev:
det är lite det som är meningen, att det ska gå fort :hihi

Rodentboy skrev:

daf lysnade jag på när du stod och kokade ihop kräm till din kam

erik skrev:
Nej!!! Inte en till tysk brunskjorta bland oss hojåkare.

Detta stödjer min teori att Fritz & CO. är på g igen... Fick "Vatten på min kvarn" senast idag då jag hölls med en Tysk motor... för att fungera behöver motorn ha oljetryck (självklart kan tyckas). Detta mäts av en oljetrycksgivare som skickar en analog signal till elektroniken vilken stänger av motorn om oljetryck inte uppnåts inom 10 sek efter start. Alltså, motorn fungerar inte utan givaren...
Men på den motorn jag hölls med fanns det ingen givare monterad. Detta är den andra maskinen med denna motor vi bygger sen jag började för 8 månader sen. Därför är det inte helt lätt att veta hur allt ska fundera... Efter en del felsökning kom vi på att vi inte har nått oljetryck. OK, varför inte då? Leta var givaren sitter, inte hitta... Leta mera! Ok den ska sitta här. Varför inte och var är kablarna till den då?
Förmodligen hadde dom ingen givare att montera och då satte dom dit en plugg och GÖMDE kabeln till givaren för att det inte skulle se så misstänkt ut... HUR FAAN TÄNKER DOM!?!?! MOTORN FUNGERAR JU INTE UTAN GIVAREN! TRODDE DOM INTE MAN SKULLE MÄRKA NÅTT??? :gnissla

Och nu till konspirations teorin: DETTA ÄR HELT ENKELT FÖRSTA FASEN I DERAS OFÖRTRÖTLIGA FÖRSÖK ATT TA ÖVER VÄRLDEN! Först "brunskjortssynt" och dubbad Amerikansk läderbögporr. Nu medvetet saboterade motorer OCH SEN....... Ni kan nog räkna ut resten.

Jag tror att den inte startade för att du fyllt på med DIESEL istället för olja... IGEN!!... :D :D :tungan

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti