Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Lövis skrev:
Hmm det måste vara det.....(hoppas jag)
Men jag skulle gärna höra din teori,(har ju ganska mycket ledig tid i en vecka nu),så fire away och låt mig höra :)
Vad jag vet så spontanrullar inte bilar bara sådär..... Vad hände???

Skönt ni är ok och allt annat jagbryrmigtjafs :hej
 
Supermoto skrev:
Vad jag vet så spontanrullar inte bilar bara sådär..... Vad hände???

Skönt ni är ok och allt annat jagbryrmigtjafs :hej
ingen bil spontan rullar,, men var nu glad att ni klarade er.. otur har man om gubben före i kiosken köper triss lotten med 100 000kr vinsten på :hej
 
Satan Lövis det flyter inget vidare just nu.Kommer att tänka på Murphis lag.
 
KGA skrev:
Satan Lövis det flyter inget vidare just nu.Kommer att tänka på Murphis lag.

...eller O´Sullivans lag.
Ni vet, han som sa att Murphy var en jävla optimist!

Tur att allt gick "bra" även den här gången. Hur många liv har du förbrukat nu, Lövis?? :crash
 
Skönt att det inte blev några allvarligare skador.
Lövis: Du har inte lust att provköra min lastbil nångång,
den börjar bli gammal o sliten (63000mil)
så en ny skulle ju inte sitta fel.
 
Vad som hände var ...
En bil med blanka sommardäck o snö, sedan började det sladda överallt,efter färd på påde V körfäl med mötande bilar på våran högra sida,och liten sladd i dikeskanten på vänster så beslutade bilen sig för att lägga sig på taket i höger dike.......

Lyckades i dag efter att bett cheferna fara med ett flyg till ställen varmare än södern,få det klassat som arbetsskada..........

Jag tror jag förbrukat något liv mer än jag fått tilldelat.....

Självklart kan jag prova den Stefan:) men jag tror det räcker om du ger mig en uppsättning nycklar så kommer nog ett SAS plan att provlanda på den :)
 
Lövis skrev:
Lyckades i dag efter att bett cheferna fara med ett flyg till ställen varmare än södern,få det klassat som arbetsskada..........

Bra gjort grabben! Dom var ju inte riktigt kloka! :kulspruta

Förövrigt är jag hemma från Teneriffa och så. Det var trevligt. :öl
 
blom skrev:
körde 1,07 på G-åsen idag.. (stcc) :)
Har kört 1,05 (stcc2) :yoparty
Ska vi ta en kväll med nätverk och göra upp en gång för alla kanske?
Eller så kör vi alla banor var för sig och jämför tiderna :7peta
 
Låter bra det.
Ska vi se om vi kan få det att funka över internet?
Blir lite smidigare att bara ta ett race på det viset.
 
Kyckling skrev:
Låter bra det.
Ska vi se om vi kan få det att funka över internet?
Blir lite smidigare att bara ta ett race på det viset.

Får en enkel amatörfotograf vara med ? :D
 
Det beror på hur duktig du är... Du får absolut inte köra fortare än oss för då blir du diskad :D

Får vi det at funka över internet så är det ju bara att joina så många det får plats :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top