Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
som kyckling sa det beror ju på hur snabb du är.. du får ju vara med men du FÅR inte vinna :7peta :D

Blom, Du och jag kan göra en deal...

Så snabb lär jag inte vara... Gjort mig av med ratten, så jag får använda joyen.
Fast det skall väl räcka för åka åttor kring en kyckling. :D
 
Zalve skrev:
Blom, Du och jag kan göra en deal...

Så snabb lär jag inte vara... Gjort mig av med ratten, så jag får använda joyen.
Fast det skall väl räcka för åka åttor kring en kyckling. :D
Eftersom han är rätt USEL (var länge sedan nu, hehe) rent allmänt så kan han ju omöjligen vara bra på det här :hihi :D
 
Supermoto skrev:
Eftersom han är rätt USEL (var länge sedan nu, hehe) rent allmänt så kan han ju omöjligen vara bra på det här :hihi :D

Hoppas att han inte håller samma tempo på STCC2 som han gör i en Gocart... :1pajas :Bugar :D
 
Kom på en sak. Är det ingen som har några schyssta bilder från när vi åkte speedway som jag kan lägga upp på vår hemsida? :7peta

Maila, bränn en CD eller lägg upp några bilder i en tråd här på Sporthoj så fixar jag ut dem på hemsidan sedan.
 
Zalve skrev:
Blom, Du och jag kan göra en deal...

Så snabb lär jag inte vara... Gjort mig av med ratten, så jag får använda joyen.
Fast det skall väl räcka för åka åttor kring en kyckling. :D
och jag kör med pilisarna :tummenupp
 
Mattias650 skrev:
Kom på en sak. Är det ingen som har några schyssta bilder från när vi åkte speedway som jag kan lägga upp på vår hemsida? :7peta

Maila, bränn en CD eller lägg upp några bilder i en tråd här på Sporthoj så fixar jag ut dem på hemsidan sedan.
Jag har ingen adressbok kvar för tillfället, maila mig så jag får din adress.
Har en bunt med bilder :tummenupp

edit: Lägger upp en bild på Räser-Blom
 

Bifogat

  • Rotation of PICT2914.JPG
    Rotation of PICT2914.JPG
    125.8 KB · Visningar: 61
Last edited:
Jag ær hær oxå....fast på atlanten :hihi

Jag bakis med :party
 
tiiiiiilllllllllllllllllll haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavs tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil haaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvvvvs
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top