blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag med men jag är ju mattis kund på sätt och vis..NoicE skrev:Lite avis måste jag säga![]()
hur går det med sakerna som ska tryckas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag med men jag är ju mattis kund på sätt och vis..NoicE skrev:Lite avis måste jag säga![]()
blom skrev:jag med men jag är ju mattis kund på sätt och vis..
hur går det med sakerna som ska tryckas?


ja ok då gör vi det.. mattias vi tog upp lite nya saker som vi tänkte trycka.. som du får lägga vantarna på och fixa tillMattias650 skrev:Nu jobbar ju inte jag med trycksaker...
Men jag har ju PBR som "kund" för hemsidan. Hmmmm...
Fast jag har ju fakturerat lite dåligt så det är tveksamt om PBR kvalificerat sig för gratissprit.
Vi får svinga några bägare hemma hos Kjelle istället!![]()

blom skrev:ojojojoj![]()


Tengil skrev:Och vad är det för kurver då?![]()
Nåt jag kommer att få provköra?![]()

Stefan skrev:Ser ut som Bloman har bänkat en lastbil/traktor/jetplan.
Eller kan de va en Mille.
Mattias650 skrev:En annan har åkt hoj idag...
Visserligen bara 2 vändor med min och Åsas hoj ner till nya huset. Men vad mer kan man begära 15:e november.
Flyttade hojarna nu så slipper vi köra med kärra senare i vinter.
en milleStefan skrev:Ser ut som Bloman har bänkat en lastbil/traktor/jetplan.
Eller kan de va en Mille.

Jag var ute i tisdags...Mattias650 skrev:En annan har åkt hoj idag...
Visserligen bara 2 vändor med min och Åsas hoj ner till nya huset. Men vad mer kan man begära 15:e november.
Flyttade hojarna nu så slipper vi köra med kärra senare i vinter.
Gaffa-mannen skrev:Jag var ute i tisdags...
Det börjar bli kyligt ute...![]()
Men eftersom hojjen står påställd året runt så är det ju inte helt omöjligt det blir en sväng till före årsskiftet. Drömde förresten i natt att jag fick en fyrhjulsdriven Volvo S60 turbo av en föredetta klasskamrat, och drog ut rejsade på de snötäckta gatorna i Kumla.
Det verkar som om hjärnan har ställt in sig på att det inte blir mer MC-åkande i år...![]()

åkte i en sådan för ett tag senGaffa-mannen skrev:Jag var ute i tisdags...
Det börjar bli kyligt ute...![]()
Men eftersom hojjen står påställd året runt så är det ju inte helt omöjligt det blir en sväng till före årsskiftet. Drömde förresten i natt att jag fick en fyrhjulsdriven Volvo S60 turbo av en föredetta klasskamrat, och drog ut rejsade på de snötäckta gatorna i Kumla.
Det verkar som om hjärnan har ställt in sig på att det inte blir mer MC-åkande i år...![]()
blom skrev:men va fan...

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |